جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بسته معیشتی

حوزه/ عضو هیئت‌امنای امامزاده قاسم(ع) زینبیه دامغان گفت: از نیمه شعبان تا پایان ماه رمضان حدود ۱۰۰۰ بسته معیشتی، بهداشتی و دارویی به همت هیئت‌امنای امامزاده قاسم(ع) زینبیه دامغان بین نیازمندان توزیع می شود.

حمید حقیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان اظهار کرد: آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) محله زینبیه دامغان به‌عنوان یکی از بقاع شاخص و قطب‌های فرهنگی شهر دامغان، در طول سال برنامه‌های متنوع فرهنگی برگزار می‌کند.

عضو هیئت‌امنای امامزاده قاسم(ع) زینبیه دامغان تصریح کرد: با توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا، در حال حاضر امکان برگزاری مراسمات با حضور جمعیت در آستان امامزاده وجود ندارد و از زمان شیوع کرونا ویروس اعضای هیئت اما طی چندین مرحله نسبت به تهیه و بسته‌بندی سبد کالا و بسته‌های بهداشتی اقدام نموده‌اند.

وی افزود: تهیه و توزیع بسته‌های مواد غذایی در شب میلاد کریم اهل‌بیت (ع) بین نیازمندان در امامزاده قاسم(ع) زینبیه یکی از اقدامات ما در این ایام بود.

حقیری خاطرنشان کرد: عقیقه گوسفند و تقسیم گوشت بین ۴۰ خانواده نیازمند، تقسیم ۱۱۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و تهی اقلام دارویی موردنیاز برخی از افراد نیازمند هم از دیگر اقداماتی است که در راستای کمک به آسیب دیدگان کرونا انجام شده است.

وی از توزیع بن‌های نان بین نیازمندان به مناسبت ماه مبارک رمضان در امامزاده قاسم(ع) خبر داد و گفت: در این ایام نسبت به تهیه پوشک و شیر خشک و توزیع بین نیازمان نیز اقدام شده است.

عضو هیئت‌امنای امامزاده قاسم(ع) زینبیه دامغان بیان کرد: بر اساس پیگیری‌هایی که صورت گرفت، در این ایام چندین نوبت نسبت به ضدعفونی کلیه قسمت‌های امامزاده اقدام شد.

وی خاطرنشان کرد: بنا داریم تا پایان ماه مبارک رمضان روند تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی را ادامه دهیم و مردم مؤمن و ولایتمدار دامغان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را جهت این امر خداپسندانه تحویل دفتر هیئت‌امنای امامزاده دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha