چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رضایی

حوزه/ مسئولین حوزه علمیه قزوین از همکاری مدیر عامل و مجموعه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با حوزه استان قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی اصغررضایی، معاون آموزش به همراه مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین در دیدار با معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین با بیان اینکه هر کسی که برای خداوند کار می کند خسته نمی شود حتی احساس خستگی هم نمی کند، گفت: آسیب های اجتماعی موضوعی نیست که با تلاش یک نهاد یا سازمان کاهش یابد یا برطرف شود بلکه در این حوزه تمام نهادهای دولتی و مردمی باید مشارکت جدی داشته باشند.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مبلغان به دلیل ارتباط بیشتر با گروه های مختلف جامعه و خانواده ها جایگاه خاصی در کاهش آسیب های اجتماعی دارند و می توانند در بر طرف کردن آسیب های اجتماعی نقش مؤثری داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به آغاز پذیرش طلاب حوزه علمیه برای سال ۹۹، اظهارکرد: حوزه علمیه قزوین از بین داوطلبان علاقه مند به سربازی حضرت ولی عصر (عج)، طلبه می پذیرد.  جوانان علاقه متد به مکتب امام جعفر صادق (ع) جهت ثبت نام می توانند از ۲۰ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد ۹۹ به معاونت آموزش حوزه علمیه قزوین مراجعه کنند.

حجت الاسلام رضایی در پایان گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در بخش اطلاع رسانی در خصوص پذیرش طلاب، حوزه علمیه را یاری کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha