جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه علمیه خواهران

حوزه/ مدارس علمیه خواهران استان ایلام، آماده پذیرش طلاب در دو مقطع تحصیلی سطح 2 و 3 می باشند.

زینب جمالی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان ایلام با اعلام جزئیات پذیرش بانوان داوطلب تحصیل در حوزه، گفت: مدیریت حوزه علمیه خواهران استان در راستای گسترش و فراگیرکردن آموزش علوم حوزوی، امکان تحصیل خواهرا ن علاقه مند به فراگیری معارف اسلامی را در 6 مدرسه علمیه استان، فراهم نموده است.

وی به اهداف حاکم برنظام تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه  خواهران اشاره کرد و افزود: تربیت بانوان عالم، مؤمن، متعهد، بصیر، انقلابی، متخلق، آگاه و وظیفه شناس و تحکیم و تعالی خانواده، از جمله اهداف حوزه های علمیه خواهران است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران ایلام با با اشاره به فرایند ثبت نام علاقه مندان به تحصیل در مدارس علمیه خواهران استان، افزود: داوطلبان برای اطلاع ازشرایط پذیرش، می توانند دفتر چه راهنمای ثبت نام را از طریق لینک paziresh.whc.ir  دریافت نمایند.

وی، شیوه  ثبت نام را تشریح کرد و گفت: ثبت نام علاقه مندان، هم به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت حوزه های خواهران به آدرس paziresh.whc.ir و هم با مراجعه حضوری به مدارس علمیه استان، دربازه زمانی تعیین شده، امکان پذیر است.

 جمالی در پایان گفت: با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و آرامش خاطر داوطلبان، آزمون مقطع عمومی سطح دو برای سال تحصیلی 1400-1399 حذف شده و ملاک پذیرش، سوابق تحصیلی داوطلب و مصاحبه ورودی به منظور سنجش صلاحیت های عمومی، توانایی ذهنی و علایق داوطلبان خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • S IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    0 0
    سلام من دانشجو رشته دیگه هستم.هیچ راهی برای ثبت نام حوزه همزمان تحصیل خودم ندارم؟