جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کارگاه مهارت آموزی

حوزه/ با مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و بسیج سازندگی استان قم، کارگاه های مهارت آموزی ویژه بسیجیان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌ مهدی یزدیان، معاون آموزش و پژوهش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان طی سخنانی در نشست مشترک با مسئول و مدیران سازمان بسیج سازندگی استان قم با اشاره به مهم ترین اقدامات و خدمات این اداره کل در رابطه با عموم شهروندان به خصوص نسل جوان متقاضی اشتغال اظهار داشت: بی شک با تقویت و توسعه آموزش های فنی و حرفه ای می توان به کاهش آسیب های اجتماعی در سطح استان، کمک شایان توجهی کرد و در این راستا، تعامل و همکاری نهادها و ارگان ها لازمه تحقق این هدف مهم است.

بنابر این گزارش، در این جلسه همچنین مقرر شد که هر کدام از مراکز فنی و حرفه ای استان، معین یکی از نواحی مقاومت بسیج قم باشد و سپاه و بسیج و این اداره کل از طرح های مربوط به ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی در سطح استان حمایت لازم را به عمل آورند.

لازم به ذکر است که حمایت از طرح های اشتغالزا در روستاهای شاخص و الگوی استان، فراخوان جذب مربی تخصصی از اقشار و رده های مقاومت بسیج و نیز اجرای طرح مهارت افزایی در پایگاه های بسیج از دیگر توافقات صورت گرفته در این جلسه بود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha