جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران تهدید ویروس کرونا را به فرصتی برای همبستگی ملی تبدیل کرد، گفت: در این روزهای با فضیلت و پررکت نیز همچنان شاهد عزم عموم مردم و نهادها برای دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار امام جمعه گتاب بابل با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ایجاد فضای همدلی برای کمک به محرومان و نیازمندان در جامعه، گفت: ملت بزرگ ایران در این آزمون بزرگ نیز خوش درخشیدند.

وی با بیان این که از ابتدای شیوع این ویروس منحوس شاهد ایجاد عزم ملی و مشارکت عمومی برای مقابله با این ویروس در کشور بودیم، افزود: آحاد ملت ایران برای مقابله با این بیماری و همچنین کمک به یکدیگر در میدان حاضر شدند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری از همان روزهای نخست شیوع ویروس اشاره کرد و گفت: تدابیر و رهنمودهای ارزشمند ایشان، فضای ترس و اضطراب در کشور را به فضای وحدت و همدلی برای مقابله با کرونا تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که پس از بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مواسات، هم بخش های کشور به میدان آمدند، بیان داشت: این رزمایش و کمک مؤمنانه توانست بخش مهمی از مشکلات معیشتی مردم را رفع کند.

امام جمعه ساری، تدبیر مقام معظم رهبری در مقابله با ویروس کرونا و همچنین رفع مشکلات معیشتی نیازمندان و محرومان جامعه را راهگشا دانست و خاطرنشان کرد: ایشان همواره با تدابیر حکیمانه خود کشور را در مسیر آرامش و همدلی سوق می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی بر ضرورت تداوم این فضای یکدلی ویکرنگی در کشور برای مقابله با توطئه ها و هجمه های دشمنان تأکید کرد و گفت: اگر این روحیه عمومی در همه امور کشور حفظ شود به طور حتم همه مشکلات را رفع خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران تهدید ویروس کرونا را به فرصتی برای همبستگی ملی تبدیل کرد، بیان داشت: در این روزهای با فضیلت و پررکت نیز همچنان شاهد عزم عموم مردم و نهادها برای دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه هستیم.

امام جمعه ساری به نقش برجسته ائمه جمعه و جماعات و همچنین مساجد در اجرای موفق رزمایش مواسات و طرح کمک مؤمنانه اشاره کرد و گفت: طلاب، روحانیان و مبلغان دینی نیز در این حرکت ملی بسیار موفق عمل کردند و خدمات آنها ماندگار شد.
 
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha