جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کرونا

حوزه/ فراخوان استانی تجربه نگاری فعالیت های مردمی پس از شیوع کرونا در سه محور با همکاری مجمع گفتمان انقلاب اسلامی شاهرود منتشر و علاقه مندان تا ۱۴ خردادماه فرصت دارند که در این فراخوان شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، ابراهیم نیا، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فراخوان تجربه نگاری فعالیت های مردمی درحوزه کرونا از سوی مجمع در سطح شهرستان شاهرود منتشر شد و ما پس از آن تصمیم گرفتیم که با همکاری ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان این فراخوان را به صورت استانی پیگری کنیم.

مسئول واحد خواهران مجمع گفتمان انقلاب اسلامی در شاهرود تصریح کرد: در همین راستا فراخوان تجربه نگاری فعالیت های مردمی پس از شیوع کرونا را به صورت جامع تر در سه محور منتشر کردیم.

وی افزود: پیشگیری، مقابله و درمان و پسا کرونا سه محور این فراخوان است که در بخش پیشگیری تجربه نگاری در حوزه های ضدعفونی معابر، تولید ماسک و تجهیزات پزشکی، توزیع بسته های بهداشتی، ابتکارات رسانه ای در محور مقابله و درمان هم مهارت های ایام کرونا، رسیدگی به بیماران کرونایی، حضور جهادی در بیمارستان ها، تولیدات رسانه ای و فضای مجازی و در سومین محور یعنی پساکرونا توجه به سلامت معنوی، رزمایش مواسات، پوشش رسانه ای فعالیت های مردمی مورد توجه است.

وی خاطرنشان کرد: برای این فراخوان نیز هیئت داوری و جوایزی در نظر گرفته شده است که به نفرات اول هر محور ۶۰۰ هزار تومان، نفرات دوم هر محور ۴۰۰ هزار تومان و نفرات سوم ۲۰۰ هزارتومان تعلق می گیرد.

ابراهیم نیا گفت: علاقه مندان تا ۱۴ خردادماه فرصت دارند که تجربیات و خاطرات خود را برای ما به آدرس mfgeess_۵۷@ در پیام رسان تلگرام، ایتا و اینستاگرام ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha