پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 رمضان در فلسطین زیر سایه اشغال و تبعیض

حوزه/ انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از موضع ثابت انقلاب اسلامی ایران در یاری مردم فلسطین، حمایت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و حمایت از موضع ثابت انقلاب اسلامی ایران در پشتیبانی از مبارزات رهایی‌بخش مردم فلسطین، از نهادهای بین‌المللی به ویژه سازمان ملل متحد، سازمان همکاری اسلامی، جنبش عدم تعهد و دولت‌ها و ملت‌های اسلامی خواست اقدامات تأثیرگذار خود در حمایت از مردم فلسطین را تا آزادی این سرزمین ادامه دهند.

متن بیانیه:

بار دیگر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرارسید و مسلمانان و آزادیخواهان جهان با تأسی به حضرت امام خمینی (ره)، بنیان‌گذار روز جهانی قدس، برای نمایش اراده و عزم خود در حمایت از آزادی فلسطین آماده می‌شوند. اگرچه در سال جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا، راهپیمایی‌های معترضانه نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی برگزار نمی‌شود، اما دفاع از آرمان فلسطین تعطیل شدنی نیست و مراسم روز قدس مانند سال‌های گذشته، باصلابت و اقتدار به شکل‌های مختلف و بخصوص در فضای مجازی برگزار خواهد شد. امروز آزادی قدس شریف و فلسطین یک موضوع مهم جهان اسلام و دغدغه واقعی مسلمانان جهان است و مطالبه جهانی برای آزادی به دست فراموشی سپرده نخواهد شد.

رژیم صهیونیستی در طول بیش از هفت دهه اشغالگری، با اعمال جنایت علیه صاحبان اصلی این سرزمین و آواره کردن فلسطینی‌ها و هتک حرمت مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان جهان، به دنبال اجرائی کردن طرح معامله بزرگ قرن است. درحالی‌که تداوم انتفاضه و مبارزات محور مقاومت با محوریت مردم فلسطین، آرزوی اجرای این طرح را به دل اسرائیل و آمریکا خواهد گذارد و با عملیاتی شدن طرح جمهوری اسلامی ایران، مردم فلسطین با شرکت در همه‌پرسی و تعیین سرنوشت خود، به عمر رژیم اشغالگر خاتمه خواهند داد.

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و اعلام همبستگی کامل با آرمان آزادی فلسطین، از موضع ثابت انقلاب اسلامی ایران در حمایت از مبارزات رهایی‌بخش مردم فلسطین، حمایت کرده و از نهادهای بین‌المللی بخصوص سازمان ملل متحد، سازمان همکاری اسلامی، جنبش عدم تعهد و دولت‌ها و ملت‌های اسلامی می‌خواهد تا اقدامات تأثیرگذار خود در حمایت از مردم فلسطین را تا رهایی این سرزمین ادامه دهند.

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha