جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بازارچه کیان اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام موسی پور در بازدیدی سرزده از یکی از بازارهای محلی معروف اهواز، نسبت به عدم رسیدگی مجموعه مسئولان مدیریت شهری به اوضاع نابسامان این اماکن، انتقاد کرد و گفت: قابل توجه فرمانداری و مدیریت شهری اهواز! جان مردم مهم است!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام موسی پور، عضو شورای شهر اهواز، شب گذشته در بازدیدی سرزده از یکی از بازارهای محلی معروف اهواز، نسبت به عدم رسیدگی مجموعه مسئولان مدیریت شهری به اوضاع نابسامان این اماکن، انتقاد کرد.

وی در واکنش به شرایط غیرقابل قبول بازارهای محلی اهواز در روزهای رکورد زنی کرونا در خوزستان، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «کارشناسان می‌گویند یکی از عوامل اصلی موج جدید کرونا در اهواز وضعیت بازارچه‌های خیابانی می‌باشد. این موضوع ازآن‌جهت اهمیت دوچندان پیدا می‌کند که اکثر این بازارچه‌ها محل تأمین مایحتاج روزانه مردم مناطق محروم و حاشیه اهواز هستند و طبیعتاً در وضعیت اقتصادی این‌گونه مناطق تهیه اقلام بهداشتی همچون ماسک و مواد ضدعفونی نیز برای خانواده‌ها سخت و سنگین است.

به خصوص اینکه بعضی از این بازارچه‌ها قبل از بحران کرونا هم وضعیت بهداشتی مناسبی نداشته و باعث اختلال در عبور و مرور شده بودند.

هرچند ریشه مسئله ایجاد چنین مراکزی به موضوع بیکاری و حاشیه‌نشینی برمی‌گردد اما جا داشت در همان ابتدای بحران کرونا فرمانداری، شورای تأمین و معاونت خدمات شهرداری و مدیران مناطق با مشاهده وضعیت نابسامان این بازارچه‌ها چاره‌ای می‌اندیشیدند.»

حجت‌الاسلام موسی پور همچنین در عکس نوشته‌ای که منتشر کرده خطاب به فرماندار و مجموعه مدیریت شهری اهواز می‌گوید:

قابل توجه فرمانداری و مدیریت شهری اهواز! جان مردم مهم است!»

لازم به ذکر است، بازگشایی اماکن در خوزستان و عدم توجه به مسائل فرهنگی و آیین‌های سنتی مردم از جمله اهمیت بزرگداشت عید سعید فطر، موجب ازدحام در بازارهای محلی اهواز و سایر شهرستان‌ها شده که با در نظر گرفتن رکوردزنی کرونا در خوزستان، زنگ خطر مهمی برای سلامت مردم خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha