جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ناحیه امام حسن

حوزه/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گفت: یکی از شاخصه های مهم اقتصاد مقاومتی، تلاش در جهت زمینه سازی به منظور توسعه اشتغال است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ پاسدار سید جواد میرهادی، طی سخنانی در جلسه کارگروه خدمت رسانی با موضوع صندوق های قرض الحسنه که در سالن جلسات این ناحیه مقاومت برگزار شد، با بیان این که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در حال حاضر یکی از مهم ترین مأموریت های بسیج و سپاه، زمینه سازی در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی است، اظهار داشت: یکی از شاخصه های مهم در بحث اقتصاد مقاومتی، تلاش مستمر در زمینه اشتغالزایی است که در این باره صندوق های قرض الحسنه می توانند در زمینه تأمین نقدینگی و حمایت از طرح های اشتغال و کارآفرینی نقش ویژه ای ایفا کنند.

وی با بیان این که در حال حاضر ۵۳ صندوق قرض الحسنه در سطح حوزه های مقاومت بسیج ناحیه امام حسن مجتبی(ع) فعال است، گفت: توسعه کمی و کیفی صندوق های قرض الحسنه، زمینه ساز تحقق هدف اشتغالزایی و خدمت رسانی به اقشار مردم به ویژه محرومان است.

میرهادی همچنین افزود: یکی از عرصه های مهم در راستای تحقق مشارکت مردم در اقتصاد مقاومتی، ایجاد و توسعه صندوق های قرض الحسنه هستند که به لطف الهی فعالیت آن ها در سال های اخیر منشأ برکات قابل توجهی در سطح استان قم بوده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha