پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار با امام جمعه بهاباد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد در نشستی با امام جمعه، مدیر و اساتید مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) شهرستان بهاباد از اساتید این مدرسه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد در نشستی با امام جمعه، مدیر و اساتید مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) شهرستان بهاباد ضمن قدردانی از اساتید، از رشد فعالیت های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی و ارتقاء معدل حوزه استان در نیمسال اول سال تحصیلی جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل خبر داد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام بشکانی امام جمعه بهاباد درباره برگزاری مجازی دروس در ایام کرونایی، گفت: این برنامه تجربه جدیدی بود که می توان در سایر ایام نیز به صورت تلفیقی به این شیوه عمل کرد و در برخی ایام همانند نوروز که به دلائلی دروس مدارس استان تعطیل می شود از شیوه مجازی استفاده کرد.

اساتید مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) بهاباد هم در این جلسه به بیان نظرات خود پرداختند.

تشکیل ستاد حوزوی بحران با مدیریت امام جمعه در شهرستان و برگزاری درس اخلاق آنلاین به صورت هفتگی و هماهنگ بین مدارس استان از مصوبات این جلسه بود.

لازم به ذکر است، امام جمعه شهرستان بهاباد در اقدامی جالب هزینه اینترنت اساتید و طلاب مدرسه علمیه حضرت مهدی شهرستان بهاباد را در ایام برگزاری دروس مجازی پرداخت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha