جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که روز قدس روز حمایت از مظلوم است، گفت: حمایت از مظلوم و انسان‌های بی‌دفاع باید همواره تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله روز قدس و اهمیت این روز در مقطع کنونی اظهار داشت: این روز مقدس و عزیز یکی از بهترین و تأثیرگذارترین اقداماتی است که وجود مقدس امام خمینی(ره) پایه‌گذاری کرد و درواقع موجب شد که حمایت از فلسطین به یک آرمان و خواسته‌ای جهانی تبدیل شود.

وی ادامه داد: در واقع امام خمینی (ره) با این اقدام هوشمندانه و مدبرانه خودشان به جهانیان این مهم را یادآور شدند که یکی از دستاوردها و خواسته‌های اصلی انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان عالم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی تأکید کرد: در این میان باید به این موضوع مهم و اساسی نیز اشاره‌کنم حمایت از مظلوم و انسان‌های بی‌دفاع فراموش‌شدنی نیست و قطعاً شیوع بیماری کرونا نیز نمی‌تواند موضوع فلسطین و روز قدس را از یادها ببرد.

وی ابراز داشت: امسال که برخلاف سنوات گذشته امکان راهپیمایی وجود ندارد، مردم و آزادی خواهان جهان باید به روش‌های مختلف حمایت خودشان را از مقاومت ملت بی‌دفاع فلسطین اعلام کنند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: حضور در فضای مجازی و بهره‌مندی از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند در این زمینه کارساز و گره‌گشا باشد تا صدای حمایت از مردم فلسطین به گوش جهانیان برسد.

وی به سخنرانی رهبر انقلاب در این روز نیز اشاره کرد و بیان داشت: رهبر انقلاب در این روزبه سخنرانی خواهند پرداخت و درواقع خط‌مشی و مسیر تحقق پیروزی جبهه مقاومت را نشان خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha