شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قدردانی از مدرسه اسلامی به خاطر کمک های بشردوستانه در بحران کرونا

حوزه/ داوطلبان مدرسه اسلامی بحر در شهر نیوکاسل بریتانیا به خاطر فعالیت های داوطلبانه خیریه در بحران کرونا و اهدای بیش از ۶۰۰ بسته به افراد آسیب پذیر و پزشکان در قرنطینه مورد تحسین قرار گرفتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» ، داوطلبان مدرسه اسلامی نیوکاسل به خاطر فعالیت های خیریه و انسان دوستانه در زمان بحران کرونا و غلبه بر ترس شان از حملات با انگیزه نژادی برای کمک به کارکنان بیمارستانی و ساکنان آسیب پذیر، مورد ستایش قرار گرفتند.

تیم های دانشکده اسلامی آکادمی بحر بیش از ۶۰۰ بسته را به پزشکان پیراپزشکی، خانه های سالمندان، بیمارستان ها و افراد نیازمند در حین قرنطینه تحویل دادند.

 کان حبیب رحمان، کلانتر و معاون شهردار نیوکاسل، گفت:  من تصاویری از این دختران جوان محجبه و نقاب‌دار را مشاهده می کنم که مشغول تهیه غذا و خرید برای خانه های سالمندان و پرسنل خط مقدم مبارزه با کرونا هستند.

وی گفت: در شرایط عادی این دختران به خاطر داشتن حجاب از امنیت برخوردار نیستند و از رفت و آمد در خیابان ها یا نقاط خاصی از شهر می ترسند. و آنچه آن ها می پوشند مشکلی نیست. انرژی و اشتیاقی در مورد آنها وجود دارد و آنها به فکر تلافی نیستند بلکه کمک می کنند.

رحمان خاطرنشان کرد: تمام آنچه که به آن اهمیت می دهند این است که به نیازمندان کمک کنند و این یکی از آموزه های اساسی اسلام است. من چیزی جز ستایش و تحسین از آنها ندارم.  

مشاور رحمان در ادامه افزود: من امیدوارم وقتی که بیماری را پشت سر گذاشتیم، تفکرات گروه های افراطی راست گرایانه همچنان پنهان باشند همانطور که در این ایام خبری از آن ها و افکارشان نیست.

گفتنی است آکادمی اسلامی بحر سال گذشته مورد حمله خرابکاران قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha