پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 901773
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
حیدری

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین در جمع طلاب جهادی گفت: سرنوشت طرح معامله قرن همانند کمپ دیوید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حیدری عصر، امروز در دیدار جمعی از طلاب جهادی حوزه علمیه قزوین با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس، بیان کرد: رژیم آمریکا و صهیونیست ها از سرسخت ترین دشمنان انسان های آزاده جهان و مظلومان عالم به شمار می روند و برای ضربه زدن به مسلمانان از هیچ توطئه ای فرو گذار نمی کنند تا بر منابع مالی و انسانی جهان به ویژه مسلمانان تسلط یابند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین، افزود: آنها در حرکتی جدید به دنبال تحقق توطئه ای به نام معامله قرن هستند که در واقع معامله فروش قدس شریف و آرمان فلسطین است و هدف اصلی آن صهیونیست نشین کردن تمام اراضی فلسطین اشغالی است.

وی ادامه داد: این معامله شرم آور نه تنها مورد قبول فلسطینیان، بلکه مورد قبول هیچ مسلمان و انسان آزاده ای قرار نخواهد گرفت و سرنوشتی مانند مشابه مانند کمپ دیوید و دیگر طرح های آنان در انتظارش خواهد بود.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: مستکبران بدانند که ملت مظلوم فلسطین هیچ گاه از مقاومت و استقامت علیه ظلم مستکبران دست بر نخواهند داشت و دیگر ملت های جهان نیز از این آرمان والا حمایت و در برابر این اقدام نامشروع واکنش نشان خواهند داد.

وی در پایان از تلاش های ارزشمند و مخلصانه طلاب جهادی در خصوص مبارزه با بیماری کرونا و حضور جهادی در مراکز  بهداشتی و بیمارستان ها و آرامستان ها قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha