جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضور حجت الاسلام نامنی در شورای دبیران خبرگزاری حوزه

حوزه/ رئیس اداره روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: طلاب و فضلای حوزه، ولی نعمت و ارباب رجوع نهادها و مراکز حوزوی از جمله مرکز خدمات حوزه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علی نامنی، طی سخنانی در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی نهادها و مراکز حوزوی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در  خبرگزاری حوزه برگزار شد، با بیان این که ما در روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه کوشیده ایم که مدافع منافع عمومی مخاطبان خود یعنی طلاب و فضلای عزیز باشیم، ابراز داشت: طلاب ولی نعمت و اربابان رجوع ما هستند و در مرکز خدمات حوزه و به خصوص در بخش روابط عمومی، همه سعی ما این بوده که چنین دیدگاه و رویکردی غالب باشد و این مساله نیز البته ریشه در کلام امام راحل دارد که فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند.

وی افزود: در ماه های اخیر تلاش ما و مجموعه همکارانمان بر این بوده که در مرکز خدمات حوزه های علمیه، روابط عمومی از حاشیه به متن آورده شود و امروز به لطف الهی به این بخش و به طور کلی بحث اطلاع رسانی به چشم یک ضرورت نگریسته می شود.

وی گفت: از جمله فعالیت های چشمگیر ما در روابط عمومی مرکز خدمات، تلاش به منظور پاسخگویی به شبهات و هجمه ها در خصوص بودجه نهادها و مراکز حوزوی در قالب کارهای جذاب رسانه ای و هنری بوده که البته در این خصوص آمادگی برگزاری سیر نمایشگاهی در مراکز و نهادهای حوزوی را هم داریم.

رئیس اداره روابط عمومی مرکز خدمات حوزه همچنین افزود: از سوی دیگر در روابط عمومی سعی کرده ایم که مشاور خوبی برای مدیران مجموعه باشیم و مشکلات و دیدگاه های طلاب و فضلای حوزه را از این طریق به آنان انتقال دهیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha