سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عباسپور

حوزه/ سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل جامعةالزهرا(س) بر لزوم به اشتراک گذاری ظرفیت و توانمندی رسانه ای مراکز و نهادهای حوزوی تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، روح الله عباسپور در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی نهادها و مراکز حوزوی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در خبرگزاری حوزه برگزار شد، با  تاکید بر لزوم به اشتراک گذاری ظرفیت و توانمندی رسانه ای مراکز و نهادهای حوزوی، اظهار داشت: ما اگر بخواهیم بیش از پیش پژواک صدای حوزه و حوزویان باشیم، باید از ظرفیت های همدیگر به خوبی استفاده کنیم و از این حیث برگزاری چنین نشست ها و جلساتی می تواند زمینه تحقق این مساله را فراهم نماید.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته طی چند سال اخیر به منظور ساماندهی و تقویت اطلاع رسانی و روابط عمومی در جامعه الزهرا(س) گفت: متاسفانه نه تنها در نهادهای حوزوی بلکه در اکثر ادارات و ارگان ها، ظرفیت روابط عمومی به جهت ساختار و نیروهای سازمانی یک ظرفیت محدودی است و عملاً در بسیاری از جاها نگاه کارمندی به این قضیه وجود دارد.

وی افزود: از سوی دیگر غالباً نیروهای غیرمتخصص به روابط عمومی تحمیل می شود، ضمن آن که گاهی مدیران نیز شناخت درستی از مقوله رسانه و اطلاع رسانی و اهمیت این موضوع ندارند و این ها باعث سختی بیشتر کار در عرصه روابط عمومی می شود.

عباسپور همچنین با بیان این که نگاه و توجه ما به استفاده از ظرفیت رسانه های دینی و حوزوی از جمله خبرگزاری حوزه است، ابراز داشت: باید برای بهبود تعاملات و اثرگذاری ها، فهم و ادبیات مشترکی بین بخش اطلاع رسانی و روابط عمومی ها با رسانه ها شکل بگیرد که متاسفانه ما در این زمینه در گذشته دچار ضعف ها و مشکلات جدی بوده ایم.

وی گفت: همچنین لازم است که در بحث اطلاع رسانی به نیازها و اقتضائات مخاطب نیز توجه داشت و از سویی به علایق رسانه ها در بحث پوشش اخبار و تولید محتوا نیز عنایت نمود.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل جامعه الزهرا(س) ادامه داد: در حال حاضر نیاز به کارهای مشترک بین روابط عمومی مراکز و نهادهای حوزوی و خبرگزاری حوزه داریم که این مهم در سایه همان زبان و ادبیات مشترک و درک متقابل، امکان پذیر است، ضمن آن که پیشنهاد می کنیم به جهت اهمیت قضیه، سردبیر خبرگزاری حوزه نیز به نوعی عضو شورای روابط عمومی نهادهای حوزوی باشد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha