پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
الحسینی

حوزه/ مدیر اداره ارتباطات و تبلیغات مرکز کامپیوتری علوم اسلامی گفت: تولید صدها نرم افزار و محصول رسانه ای، نتیجه بیش از سه دهه تلاش این مرکز است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید احمد الحسینی طی سخنانی در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی نهادها و مراکز حوزوی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در  خبرگزاری حوزه برگزار شد، با اشاره به این که مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) از سال ۶۸ با عنایت مستقیم مقام معظم رهبری با هدف دیجیتالی کردن علوم اسلامی و ارائه خدمات به حوزویان و دانشگاهیان تأسیس شد، اظهار داشت: به لطف الهی ثمره و نتیجه این تلاش ها در طول بیش از سه دهه اخیر، تولیدصدها نرم افزار در قالب های مختلف، همچنین ایجاد بیش از پنجاه پایگاه اینترنتی و نیز صدها محصول رسانه ای دیگر بوده که اخیراً نیز تولید و عرضه اپلیکیشن "جامع الاحادیث" بازتاب بسیار خوبی داشت.

وی ضمن تشکر از خبرگزاری حوزه به جهت پوشش رسانه ای مطلوب فعالیت های مرکز نور گفت: حجت الاسلام و المسلمین بهرامی، رئیس جدید این مرکز تمایل و علاقه بسیاری به توسعه فعالیت های رسانه ای دارد و خوشبختانه تأکید وی نیز تقویت ارتباط و تعامل با خبرگزاری حوزه است.

مدیر اداره ارتباطات و تبلیغات مرکز کامپیوتری علوم اسلامی همچنین افزود: برگزاری انواع و اقسام نشست های تخصصی و نیز برپایی مراسم رونمایی از محصولات تولیدی با هدف آشنایی بیشتر طلاب و مخاطبین عام، همچنین دایر کردن نمایشگاه های مختلف در قم و تهران و دیگر شهرها از جمله فعالیت های مهم مرکز نور طی سال های اخیر بوده است.

وی بیان داشت: مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی(نور) به عنوان مرکز تولیدکننده محتواهای مختلف، بیش از هر چیز نیاز به حمایت و تبلیغ رسانه ای دارد به خصوص در زمینه رسانه های تصویری که در این باره باید تعاملات بیشتری صورت گیرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha