پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فرجی

حوزه / مدیر حوزه علمیه کاشان با گرامیداشت روز قدس، تصریح کرد: امسال با توجه به رعایت مسائل خاص، برنامه آگاهی سازی جهانی توسط امام انقلاب می تواند در بازتاب جهانی خود نوع جدید و کارآمد تری از سال های دیگر و تجربه بهتری باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان متن  پیام حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، مدیر حوزه علمیه کاشان بدین شرح است:

بسمه تعالی

محمد رسول الله والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم

روز قدس به عنوان بزرگترین مطالبه اسلامی که در دامان انقلاب اسلامی ایران تولد یافت و امروز به یکی از آشکارترین نمادهای آزادی خواهی و مبارزه با استکبارجهانی در سراسر دنیا تبدیل شده است بازتاب خارجی این مبارزه به قدری گسترش یافته که رژیم اشغالگر قدس حتی از روزی به نام قدس با آرمان گرایی آزادی قدس شریف و نابودی خود احساس ترس می کند.

آگاهی مردم جهان از سیاست های پنهان که دهها سال با سانسور خبری انجام شده بود با شروع انقلاب اسلامی ایران به یک خبر جهانی تبدیل و هرساله میلیون ها انسان حتی غیر مسلمان را نیز به کف خیابانها کشیده و ندای آزادی را در فریادهایشان به رخ جهان استکبار می کشانند.

حمایت و دخالت آشکار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از جنایات همیشه رژیم صهیونیستی کاملا مبرهن و با شعار حقوق بشر مدعای آنان فرسنگ ها فاصله داشته و ماهیت ظالمانه آنان را برملا می کند.

امسال با توجه به رعایت مسائل خاص پیش آمده، برنامه آگاهی سازی جهانی توسط امام انقلاب می تواند در بازتاب جهانی خود نوع جدید و کارآمد تری از سالهای دیگر و تجربه بهتری در این امر باشد.

مدیران، اساتید، طلاب و فضلای محترم مدارس علمیه برادران و خواهران کاشان نیز با توصیه بر استفاده از فرامین رهبر معظم انقلاب و آگاهی رسانی عمومی و مردمی پا به پای مردم در این مسیر حرکت کرده و وظیفه خود را انجام خواهد داد. والسلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha