سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کمک های مومنانه

حوزه/استاندار یزد از کمک ۴۵میلیارد تومانی خیران یزدی از آغاز شیوع کرونا تا پایان اردیبهشت ماه در قالب کمک به خرید تجهیزات بخش درمان و اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، محمدعلی طالبی، شب گذشته در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با قدردانی از کمک‌های خیران در دوران کرونا، اظهار کرد: در مجموع در سه ماه گذشته بیش از ۴۵ میلیارد تومان از سوی مؤسسات خیریه، ادارات و نهادها، گروه‌های جهادی و مردم برای تأمین تجهیزات بخش درمان و اهدای بسته‌های معیشتی در استان کمک شده است.

وی ابراز کرد: خوشبختانه با مدیریت خوب در موضوع کنترل بیماری کرونا در شرایط خوبی هستیم و مطمئنا در روزها و هفته‌های آینده نیز با ادامه این مدیریت‌ها شرایط بهتری خواهیم داشت.

استاندار یزد افزود: البته این موضوع بدان معنی نیست که از کرونا عبور کرده ایم بلکه باید همانگونه که کارشناسان تأکید دارند،همیشه باید مراقبت‌های لازم را در این زمینه داشته باشیم.

طالبی، تداوم توجه مؤسسات خیریه به شرایط معیشتی آسیب دیدگان از کرونا را خواستار شد و گفت: خوشبختانه هم گرایی خوبی در این موضوع شکل گرفته و قدم‌های خوبی برداشته شده است.

برپایه این گزارش، در این نشست رؤسای کمیته‌ها، برخی مسئولان ادارات، نهادها و مسئولان تشکل‌ها و مؤسسات خیریه گزارشی از اقدامات خود در زمینه مواسات و مشارکت‌های خیری ارائه کردند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha