جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 901941
۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
روز قدس

حوزه/ حوزه علمیه همدان در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، خواستار پایبندی امت حزب الله به آرمان مقدس آزادی قدس شریف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حوزه علمیه همدان در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، خواستار پایبندی امت حزب الله به آرمان مقدس آزادی قدس شریف شد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

تنها راه قدس شریف، مبارزه و مقاومت است و دیگر راه ها، بی سرانجام و عقیم است.
(مقام معظم رهبری)

زنده نگهداشتن آرمان قدس و مسجدالاقصی، زنده نگهداشتن مقاومت امت اسلامی است و اهتمام به روز قدس، وظیفه همه امت اسلامی است چرا که رژیم منحوس اسرائیل نه فقط به یک سرزمین بلکه به همه منافع امت اسلامی یورش برده است.

بیش از نیم قرن است که تجاوز و اشغال گری رژیم اسرائیل به شکلی سازمان یافته درمقابل سکوت نهادهای بین المللی انجام می شود. اسرائیل نماد یک رژیم جعلی است که بر بستر انواع تجاوزها و بد اخلاقی ها و قانون شکنی ها شکل گرفته است. امروز بسیاری از فجایع منطقه و جهان را از همین زاویه میتوان تحلیل و پیامدهای آن را مشاهده کرد که حتی خارج از مرز های فلسطین اشغالی در حال وقوع است.

تدبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، امیدواری برای تحقق آرمان مقدس قدس شریف را بیش از هر زمان دیگری در جهان اسلام ایجاد کرد و همچنین باعث فرو ریختن کاخ پوشالی استکبار جهانی شد.

امسال تقارن ارزشمند روز جهانی قدس، به عنوان نماد ظلم‌ستیزی و مبارزات ضدصهیونیستی امت اسلامی، با سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پایداری، یادآور پیوند عمیق و معنادار آرمان قدس شریف با ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی است.

حوزه علمیه همدان ضمن گرامی داشت روز جهانی قدس و سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر و تلاقی این دو مناسبت و دعوت از امت حزب الله به پایبندی بیش از پیش به آرمان مقدس آزادی قدس شریف، از درگاه خداوند متعال ازاله این غده سرطانی و تحقق وعده ی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مبنی بر نابودی این رژیم منحوس را مسئلت می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha