پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / احیا سومین شب از لیالی قدر در همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: روز قدس امسال اولین سالی است که حاج قاسم در بین ما حضور ندارد مراسم امسال را بدون ایشان برگزار می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز جهانی قدس از یادگاری‌های با برکت حضرت امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: پیام روز قدس این است که آرمان‌های قدس شریف هیچگاه به فراموش سپرده نخواهد شد.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، و عدم برگزاری مراسم راهپیمایی در روز قدس امسال، اظهار داشت: امسال از طریق رسانه ملی از بیانات گوهر بار رهبر معظم انقلاب، استفاده خواهیم کرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه مسئله قدس موضوع اصلی جهان اسلام است، گفت: قدس و سرزمین های اشغالی موضوعی نیست که از ذهن آزادی خواهان عالم فراموش شود.

وی، پیشنهاد نظام اسلامی در خصوص فلسطین را عاقلانه ترین پیشنهاد ممکن اعلام کرد و یادآور شد: بهترین راه کار مشخص شدن آینده مردم فلسطین این است که باید توسط خود مردم فلسطین با برگزاری انتخابات انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، صهیونیسم را دشمنی برای جهان معرفی کرد که اهل منطق نیست، خاطرنشان کرد: دشمن امروز ما با قدرت استکباری و فرعونی خود به دنبال تمامی خاورمیانه است و تنها هدفش قدس نیست.

وی با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی، بیان کرد: روز قدس امسال اولین سالی است که حاج قاسم در بین ما حضور ندارد مراسم امسال را بدون ایشان برگزار می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه جریان مقاومت جریانی زنده است که راه مقابله با مستکبران  را نشان می دهد، عنوان کرد: سردار سلیمانی در عرصه مقاومت خدمات فراوانی داشته است که باید در این روز از خدمات این شهید عزیز تقدیر کرد و آن را گرامی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha