پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمازجمعه

حوزه/ دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان سمنان، با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص نماز جمعه این هفته و روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر در استان سمنان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان سمنان، با صدور اطلاعیه‌ای در خصوص نماز جمعه این هفته و روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر در استان سمنان توضیحاتی را ارائه کرد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

مردم مومن و انقلابی و شهیدپرور استان سمنان

برگزاری افتخار آمیز و عزت آفرین مراسم پر برکت شب های قدر با توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و اجرای دقیق تدابیر ستاد ملی مقابله با کرونا توسط مومنان، تنفسی معنوی و حیات بخش برای جامعه‌ی متاثر از شرایط دشوار به ماه‌های گذشته رقم زد و امید می‌رود در عبور از بحران، موجب گشایش ابواب رحمت الهی برای ملت و کشور شود.

در خصوص ترتیب برگزاری نماز جمعه این هفته و روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر در استان سمنان به استحضار می رسانیم:

۱. به علت وضعیت زرد استان از حیث مقابله با کرونا ویروس، نمازجمعه استان در مناطق ۱۹ گانه در مورخ ۹۹/۰۳/۰۲ برگزار نخواهد شد.

۲. با عنایت به تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال برگزار نخواهد شد و سخنرانی مهم ولی امر مسلمین جهان، راهبردهای پیش رو برای تجلی خشم و نفرت انسان‌های آزاده عالم، تا نابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف را تبیین و تعیین خواهد بود، همگی پای گیرنده های کانال های مختلف رسانه ملی از ساعت ۱۲ روز جمعه ۹۹/۰۳/۰۲ از رهنمودهای حکیمانه معظم له بهره‌مند خواهیم شد.

۳. با توجه به وضعیت زرد استان از حیث مقابله با ویروس کووید ۱۹، نماز عید فطر سال ۱۳۹۹ به طور متمرکز در مصلاها برگزار نمی گردد لهذا و ان‌شاءالله با همگامی حضرات آقایان ائمه محترم جمعه استان و تشکیل جلسات همفکری با حضرات آقایان جماعات و هیئت‌های امنای مساجد و پایگاه مقاومت بسیج و با اجرای دقیق دستورالعمل‌ها و ضوابط بهداشتی، این مراسم در محوطه حیاط و خیابان های مقابل کلیه مساجد استان منوط به این که منجر به اجتماعات بزرگ نگردد می‌تواند با حضور برادران و خواهران برگزار گردد. ضمنا توصیه می شود کلیه نمازگزاران با وسیله شخصی خود از قبیل زیرانداز، سجاده، مهر و با حضور گرفتن از منزل مهیاء نماز عید سعید فطر گردند.

دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha