سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
قدس

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان، در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس گفت: رژیم غاصب اسرائیل نماد یک حکومت جعلی است که بر بستر انواع تجاوز، بد اخلاقی، قانون‌شکنی و نسل‌کشی شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان، در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس گفت: رژیم غاصب اسرائیل نماد یک حکومت جعلی است که بر بستر انواع تجاوز، بد اخلاقی، قانون‌شکنی و نسل‌کشی شکل گرفته است.

متن این بیانیه به این شرح است:

تدبیر نورانی و انقلابی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت روح خدا خمینی کبیر(ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان نشان از دور اندیشی و ژرف نگری معظم‌له دارد.

امروز که این نامگذاری چهل سالگی خود را پشت سر گذاشته است در نقطه اوج بلوغ، با جهانی سازی حمایت از فلسطین و آزادی قدس شریف بسیاری از ملل حق طلب را، با خود همراه ساخته است.

قصه پرغصه فلسطین با طرح معامله قرن و با همراهی شوم مثلث غربی، عبری و عربی که نماد جاهلیت مدرن می باشد، وارد مرحله نوینی شده است که البته به یاری خداوند به نتیجه ای هم نخواهد رسید.

رژیم غاصب اسرائیل نماد یک حکومت جعلی است که بر بستر انواع تجاوز، بد اخلاقی، قانون‌شکنی و نسل‌کشی شکل گرفته است.

یقین داریم راه نجات قبله اول مسلمین یا رجوع به آراء تمامی افراد فلسطینی الأصل است و یا ادامه خط جهاد و مقاومت تمام عیار مبتنی بر عقل و فطرت.

ما طلاب، اساتید و روحانیون بسیجی استان سمنان تلاش برای آزادی قدس شریف و پاره تن اسلام فلسطین عزیز یک وظیفه واجب دینی، اعتقادی، اخلاقی، تمدنی و انقلابی می‌دانیم و یقین داریم مبارزه تا آزادی آخرین وجب از سرزمین‌های اسلامی و در رأس آنها قدس شریف ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha