پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خانم حلاجی

مدیر مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه گرگان(س) گفت: اندیشه و تفکر امام در نامگذاری روز قدس سبب احیای دوباره روحیه اتحاد و همبستگی ملت های مسلمان در برابر دشمنی رژیم غاصب اسرائیل شد.

خانم ربابه حلاجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، به اهمیت نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: اندیشه و تفکر امام(ره) سبب احیای دوباره روحیه اتحاد و همبستگی ملت های مسلمان در برابر دشمنی، تجاوز و جنایت های بی رحمانه رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیست شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت صدیقه فاطمه (س) گرگان ادامه داد: کشورهای مسلمان و ملت های آزادیخواه و بیدار در روز قدس انزجار و نفرت خود را از رژیم منحوس صهیونیستی نشان می دهند.

حلاجی خاطرنشان کرد: تظاهرات و راهپیمایی در این روز را به علت شرایط خاص فعلی، می توان به شیوه دیگری به نمایش گداشت و آن هم استفاده از ظرفیت رسانه، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است.

وی تصریح کرد: می توان با انتشار محتوای روشنگرانه، اهمیت و بزرگداشت روز قدس و تبیین اهداف امام خمینی(ره) و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در شبکه های اجتماعی به بهترین شکل برای زنده نگه داشتن روز قدس استفاده کرد.

مدیر مدرسه علمیه حضر صدیقه فاطمه(س) گرگان تاکید کرد: ان شاءالله دنیای اسلام روز قدس را به معنای درست کلمه گرامی می دارد و برای فریادکشیدن بر سر صهیونیست های غاصب مغتنم می شمارد و دشمن را وادار به عقب نشینی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha