جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نهاوندیان

حوزه/ معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: مسئولان، مردم، مرجعیت معظم، طلاب خدوم و نیروهای مسلح در مسابقه خدمت رتبه نخست را کسب کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمد نهاوندیان عصر امروز در شورای اداری استان قم که در سالن همایش های شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: استان قم شدیدترین و طولانی ترین حالت را در مقابله با کرونا داشته و خوشبختانه با سرافرازی از این امتحان بیرون آمده است.

وی افزود: مسئولان، مردم، مرجعیت معظم، طلاب خدوم و نیروهای مسلح در این مسابقه ملی رتبه نخست را کسب کرده اند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه کرونا در کنار تهدیدات، فرصت هایی را نیز ایجاد کرد، گفت: زیرساخت درمانی عظیم کشور یکی از عوامل موفقیت ما بود و در گوشه و کنار کشور ما آمادگی لازم برای مقابله با کرونا را داشتیم.

نهاوندیان ادامه داد: مدیریت نظام تصمیم گیری عامل دیگری بود که با تمرکز و چالاکی در تصمیم گیری کار را تسریع کرد.

وی بیان کرد: حمایت بخش های مختلف از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا از دیگر عوامل بود و همه دستگاه ها و ارگان ها منتظر فرمان ستاد بودند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور تصریح کرد: در بسیاری از کشورها با زور و زحمت کادر درمان را به صحنه می کشند، در کشوری مانند آمریکا بدون این روحیه خدمت و فداکاری کارها با سختی پیش رفت.

نهاوندیان عنوان کرد: کرونا نشان داد که علی رغم همه آزردگی ها و فاصله ها، در لحظات حساس مردم ایمان و فهم مشترک دارند و چهارمین عامل توفیق ما عنصر ایمانی بوده است.

وی اضافه کرد: فشارهای اخیر بی سابقه و بی نظیر بوده، اما کشور توانسته از این مهلکه گذر کند، تصمیمات بودجه ای و بانکی در راستای مقابله با تحریم گرفته شده و تحلیل گران از این تاب آوری در تعجب هستند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور ادامه داد: حرکت جهادی در بخش اقتصادی هم اگر وجود داشته باشد، پیشرفت های چشمگیری حاصل می شود.

نهاوندیان مطرح کرد: ما قطعا از این مرحله سخت گذر خواهیم کرد، اما شرط این مهم سرسختی در مرحله کنونی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha