جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
روز قدس

حوزه/ اسراییل باید بداند که امسال به جز حقوق انسانی میلیون‌ها زن وکودک وانسان‌های بی گناه، جهان اسلام داعیه‌ خون به ناحق ریخته شده سردار دل‌ها، شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ودوستان همراه را نیز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر استان یزد به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه ای آورده است: هر وجب از خاک فلسطین، یک وجب از خانه مسلمین است. هر حاکمیتی غیر از حاکمیت فلسطین و حاکمیت مسلمین بر کشور فلسطین، حاکمیت غاصب است.

این بیانیه می افزاید: حرف، همانی است که امام راحل عظیم الشأن فرمود:: اسرائیل بایستی محو بشود.... بحث، بحث یهودی ستیزی نیست. مسئله، مسئله غصب خانه مسلمین است». امام خامنه‌ای مد ظله العالی..

بأی ذنب قتلت، به کدامین گناه میکشی؟ اسراییل باید بداند ما امت اسلامی به عنوان مدعی العموم حقوق به تاراج رفته انسانیت در فلسطین عزیز برای احقاق این حق مقتدرانه می‌ایستیم.

در ادامه می خوانیم: جمعه این رمضان اگرچه در فضای حقیقی مشت‌های گره کرده مان را در مسیر راهپیمایی به سویت نشانه نمی رویم، اما در فضای مجازی و بربلندای بام قیام علیه استکبار وصهیونیزم جهانی هر چه فریاد داریم بر سر اسرائیل منحوس خواهیم کشید و در ربنای قنوت هامان برای آمدن منجی آخر الزمان برای نابودی این رژیم کودک کش جنایتکار دعا خواهیم کرد.

طلاب بسیجی در این بیانیه هشدار داده اند: اسراییل باید بداند که امسال به جز حقوق انسانی میلیون‌ها زن وکودک وانسان‌های بی گناه، جهان اسلام داعیه‌ خون به ناحق ریخته شده سردار دل‌ها، به تعبیر رهبر حزب الله، شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ودوستان همراه را نیز دارد وحنجره استکبار را با دست‌هایی که از آستین انتقام سخت بیرون می آید محکمتر می فشارد.

این بیانیه می افزاید: اسرائیل باید بداند ایران همچنان فلسطین را بخشی از وجود خود میداند و در به رسمیت شناختن حقوق این سرزمین ومردم فلسطین مجدانه حمایت خواهد کرد و اسراییل باید بداند انزجار مردم ایران از ترور سردار سلیمانی وشهیدابو مهدی المهندس و جنایات گسترده آمریکا در منطقه، این زنجیر اتصال آمریکا واسراییل را با بیرون راندن آمریکای پلید از منطقه نابود خواهد کرد.

این بیانیه تأکید کرده است: امروز ما بسیجیان و سربازان حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان یزد، ضمن محکوم کردن جنایات ۷۲ ساله این رژیم منحوس از همه اقشار مردم بویژه طلاب وروحانیون می خواهیم تا با حضور در بام منازل و در فضای مجازی نسبت به جنایات این رژیم منحوس انزجار خود را اعلام نموده و ضمن ادای این فریضه با روح بلند حضرت امام رحمت الله علیه و شهدای عزیز به ویژه شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق نمایند.

طلاب بسیجی یزد اعلام می کنند: طبق فرمایش فرمانده محترم کل قوا حضرت ایت الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی «قدس»، خرمشهر وجود ایران است و برای آزادی اش با تمام قدرت مقاومت خواهیم کرد وبه نتانیاهو و مستکبران عالم با صدای بلند می گوییم که نه ایران، به مانند نازی هاست و نه راه حل نهایی اش مانند آن هاست، و بدون شک طبق وعده الهی اسراییل از صحنه روزگار محو خواهد شد و هرگز نخواهد توانست در مقابل انتقام سخت ملت ایران قد علم کند.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha