چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امت واحده

حوزه/ همزمان با "روز جهانی قدس" مرکز مطالعات راهبردی امت واحده لبنان کنفرانس روز جهانی قدس را در فضای مجازی با مشارکت برخی از علما فعالان سیاسی، رسانه ای از کشورهای مختلف برگزار می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، برنامه های روز جهانی قدس امسال به دلیل شرایط شیوع ویروس جهانی کرونا اغلب به طور مجازی برگزار می شود. این شرایط موجب شده امسال به جای روز جهانی قدس هفته حمایت از آرمان فلسطین در کشورهای مختلف مطرح شود.

بر اساس این گزارش، مرکز مطالعات راهبردی "امت واحده" لبنان اقدام به برگزاری کنفرانسی از طریق فضای مجازی نموده است.

این گردهمایی لبیکی به دعوت امام خمینی (ره) پبرامون اهمیت و جاودانگی آرمان فلسطین با عنوان  "همه با هم برای آزادی قدس"  امروز جمعه مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود و جمعی از علما، فعالان سیاسی و رسانه ای در این نشست مشارکت دارند .

بر اساس این گزارش، مدیریت این گردهمایی با دکتر لیندا طبوش فعال اجتماعی لبنانی هست و شیخ علی کورانی، مطران عطا الله حنا، شیخ محمد حسن اختری، شیخ اسد قصیر، شیخ ماهر حمود، دکتر عباس خامه یار، شیخ صادق النابلسی و سید فادی السید از جمله شرکت کنندگان در این نشست هستند.

این همایش با حضور جمعی از علما، رسانه ای ها و دانشگاهیان روز جمعه ساعت ۲۲ به وقت لبنان و ساعت۲۳ و۳۰ به وقت تهران برگزار می شود.

شایان ذکر است، مرکز امت واحده لبنان همزمان با هفته جهانی قدس فعالیت ها و برنامه های مختلفی بر گزار می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha