جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روز قدس

حوزه/ مدرسه زینب کبری(س) ارومیه، در بیانیه ای بر گرامیداشت روز قدس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت امام خمینی(ره): اگر ملت‌های اسلامی قیام کنند، اسرائیل به کلی از بین خواهد رفت.

با توجه به پدیده بسیار مهم و ریشه‌دار بیداری اسلامی، و تلاش دشمنان بخصوص استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل با همراهی ارتجاع مزدور منطقه برای ایجاد اختلاف و نزاع بین مسلمین، و در آستانه روز جهانی و دشمن‌شکن قدس قرار داریم.

ما طلاب، اساتید و کادر  حوزه علمیه حضرت زینب کبری (س) ضمن حمایت از پایداری و استقامت مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌داریم، روز قدس به‌عنوان یک روز بین‌المللی اسلامی متعلق به امت اسلام و آزادیخواهان جهان است و روزی است که امت اسلام در مقابل کلمه باطل می‌ایستند و ظلم و استکبار را به مبارزه فرامی‌خواند.

روز قدس نقطه عطفی دررهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) آن پیر فرزانه درجهان اسلام است .

باید روز قدس و روز مبارزه با رژیم منحوس اشغالگر قدس را به نمادی از وحدت، انسجام اسلامی و ظلم‌ستیزی علیه غده سرطانی جهان تبدیل نمود و با توجه به این‌که این غده درحال سرایت در کشورهای منطقه است، اراده امت اسلام در تقابل با این رژیم غاصب صهیونیستی باید انسجام بیشتری نسبت به گذشته پیدا کند.

آمریکای جنایتکار با به شهادت رساندن سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردی که تمام دنیا به صلح‌طلبی و آرامش او را می‌شناختند، بار دیگر پرده از چهره منحوس خود برداشت و باعث نفرت جهانی بیش‌ازپیش برای آمریکای خون‌خوار و ظالمان و مستکبران جهان گردید و انتقام سختی پیش روی این جانی و مستکبر جهانی است.

امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و همچنین برای از بین بردن هرچه سریع‌تر این ویروس منحوس؛ راهپیمایی روز جهانی قدس صورت نمی‌گیرد؛ ولی انزجار از مستکبران جهان که در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی در دل‌های امت اسلامی بیش‌ازپیش خواهد بود و با بهره مندی از فضای مجازی میتوان راهپیمایی مجازی مکمل را برگزار و با برافراشتن پرچم فلسطین اقدام به آتش زدن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی کرد.

مدرسه علمیه حضرت زینب کبری (س) ضمن محکوم نمودن به شهادت رساندن سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و حمایت از ملت مظلوم و آواره فلسطین و تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی از ملت ایران اسلامی به‌ویژه مردم عزیز شهر ارومیه می‌خواهد تا با زنده نگه‌داشتن آرمان قدس، از طرق دیگر و در فضای مجازی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام دارند.

ان شاءالله موجبات یأس و بی‌آبرویی سازشکاران خود فروخته و زوال حکومت پوشالی صهیونیستی و زمینه دلگرمی و مقاومت مردم شجاع و مظلوم فلسطین و بر هم زدن معامله ننگین قرن توسط استکبار جهانی آمریکای خونخوار را فراهم آوریم.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha