جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی

حوزه/ معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که حمایت از مظلومان یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب است، گفت: روز قدس فراموش‌شدنی نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری حوزه با اشاره به‌روز قدس اظهار داشت: ملت ایران در کنار مسلمانان و انسان‌های آزادی‌خواه جهان در طی دهه‌های اخیر همواره این روز را گرامی داشته و با حضور در خیابان‌ها با مردم بی‌دفاع فلسطین ابراز همدردی کرده‌اند.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار و به علت شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری راهپیمایی کوبنده و سراسری وجود ندارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آشتیانی تأکید کرد: البته این اتفاق موجب نخواهد شد که ملت بیدار و همیشه در صحنه کشورمان آرمان‌های انقلاب و رهبری را فراموش کنند و قطعاً از راه‌های مختلف به‌خصوص با حضور در فضای مجازی انزجار و نفرت خودشان را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

وی بابیان این روز قدس فراموش‌شدنی نیست، ابراز داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری این رژیم احساس ترس و خوف می‌کند چراکه رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت در اوج آمادگی قرار دارند و در صورت این‌که این کشور کوچک‌ترین خطایی بکند با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت روبرو خواهد شد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: امسال در روز قدس رهبر معظم انقلاب اسلامی سخنرانی خواهند کرد و سیاست‌ها و اصول راهبردی برای احقاق حق مردم بی‌دفاع فلسطین را بیان می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha