شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله حسن ممدوحی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بابیان این‌که نباید اجازه زورگویی و تجاوز بیشتر به اسرائیل داده شود، گفت: روز قدس یکی از روزهای ماندگار در تاریخ اسلام است.

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به یوم‌الله روز قدس و اهمیت این روز بین کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه جهان اظهار داشت: امام خمینی (ره) با نام‌گذاری این روزبه نام روز قدس درواقع کاری کرد تا نگاه همه مسلمانان و انسان‌های آزادی‌خواه به فلسطین بیش از گذشته جلب شود.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی درواقع گره کوری است که در منطقه ایجادشده و قطعاً باید توسط مسلمانان باز شود.

آیت‌الله ممدوحی با تشبیه این رژیم به غده سرطانی، ابراز داشت: اسرائیل هدفش تصرف سرزمین‌های مسلمین است و نباید اجازه داد این کشور بیش از این اقدام به گستاخی و زیاده‌روی کند و در این زمینه نیازمند اتحاد همه کشورهای مسلمان هستیم.

وی به عدم برگزاری راهپیمایی یوم‌الله روز قدس اشاره کرد و گفت: امسال به علت شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری راهپیمایی یوم‌الله روز قدس وجود ندارد و به همین علت باید در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی عمق انزجار خودمان از این رژیم را بیان کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: امسال در روز قدس مقام معظم رهبری به ایراد سخن خواهند پرداخت و باید به‌دقت فرمایشات ایشان عملی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha