پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سومین جلسه شورای حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ در سومین جلسه شورای حوزه علمیه خوزستان، کلیات طرح «لشکر سربازان اسلام ناب» با نام «لسان» که پیشتر با بررسی در کمیسیون های تخصصی شورای حوزه علمیه به جمع بندی رسیده بود، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سومین جلسه شورای حوزه علمیه خوزستان، با موضوع بررسی نظام جامع آموزشی مدارس علمیه به میزبانی حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و با حضور آیات موسوی جزایری و شفیعی و همچنین حجج اسلام و المسلمین کعبی، بهرام پور، موسوی جزایری، قاضی دزفولی و موسوی زاده، برگزار شد.

در این جلسه کلیات طرح «لشکر سربازان اسلام ناب» با نام «لسان» که پیشتر با بررسی در کمیسیون های تخصصی شورای حوزه علمیه به جمع بندی رسیده بود، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در جلسه شورای حوزه علمیه، «طرح نخبه پروری» ذیل نظام جامع آموزشی حوزه است که در آن، طلابی که استعداد بیشتری دارند، می توانند با توجه به برنامه های مدون شورای عالی حوزه و آیین نامه ها و برنامه ریزی های انجام شده در این طرح، می توانند دروس مقدمات و سطح ۱ را طی ۴ سال و پایه ۷، ۸ و ۹ را طی ۲ سال به اتمام برسانند.

بنا بر این گزارش، در ادامه این جلسه، طرح های آموزشی دیگری نیز مورد بررسی قرار گرفت که إن شاءالله پس از تدوین آیین نامه های مربوطه و مشورت با مدیران مدارس علمیه، در سال تحصیلی آینده اجرایی خواهند شد.

لازم به ذکر است، در پایان حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، دبیر شورای حوزه علمیه توضیحات جامعی را پیرامون چشم انداز ۱۴۱۴ حوزه علمیه و همچنین طرح آمایش سرزمینی و کار ویژه های روحانیت، بیان کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha