یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
لطف‌ الله دژکام - امام جمعه شیراز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس در پیامی اعلام کرد: روز قدس، روز نمایش وحدت امت اسلامی و اراده مسلمانان و مظلومان جهان در بازپس‌گیری قبله اول مسلمین از چنگال اشغالگران قدس شریف است و هیچگاه این روز کمرنگ و فراموش نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، در پیامی به مناسبت روز قدس، با تاکید براینکه این روز یکی از یادگاران امام خمینی به عنوان احیاگر اسلام ناب محمدی است، اظهار داشت: این روز هیچگاه تعطیل یا کمرنگ نشده و به فراموشی سپرده نمی شود.

در متن پیام امام جمعه شیراز به مناسبت روز قدس آمده است: روز جهانی قدس یکی از ماندگارترین یادگاران احیا کننده اسلام ناب محمدی در عصر حاضر، امام خمینی(ره) است که مرز دقیق و مشخصی میان حق و باطل کشیده و  کلید رمزآلود گشوده شدن درهای فرج حضرت ولیعصر(عج) را در اختیار امت اسلامی گذاشته است.

ادامه این پیام می‌افزاید: روز قدس، روز نمایش وحدت امت اسلامی و اراده مسلمانان و مظلومان جهان در بازپس‌گیری قبله اول مسلمین از چنگال اشغالگران قدس شریف است.این روز بزرگ و اراده عظیمی که در ورای این یوم‌الله نهفته است، هیچگاه تعطیل کمرنگ و یا به فراموشی سپرده نخواهد شد.

در انتهای این پیام آمده است: گرچه امسال به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی روز قدس برقرار نیست اما ولی امر مسلمین جهان در این روز، بار دیگر اقتدار و عظمت امت اسلامی را روزافزون خواهند نمود و اراده حتمی و تخلف ناپذیر ناپذیر الهی مبنی بر نابودی کفر و استکبار و پیروزی مستضعفان و صالحان را نوید خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha