سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام جعفری- رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های خراسان جنوبی

حوزه/ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بیرجند با بیان اینکه امروز مساجد و حسینه ها همانند دوران دفاع مقدس در حال فعالیت برای کمک به دولت و مردم هستند، گفت: مساجد و حسینیه ها در سراسر کشور تبدیل به کارگاه تولید ماسک شده است.

حجت الاسلام محمد علی جعفری در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک خواهران طلبه بیرجند، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با بیان اینکه پیامبراسلام (ص) فرمودند که بهترین مردم آنهایی هستند که به مردم منفعت می رسانند، گفت: نفع رسانی به مردم در آموزه های دینی ما یک اصل مهم است که امروز خواهران و برادران در مساجد بر آن تکیه دارند.

وی با بیان اینکه کارگاه تولید ماسک خانم های جهادی یکی از مصادیق نفع رسانی به مردم است، اظهار کرد: کارهای دیگری هم که توسط گروه های مختلف مردمی صورت می گیرد، مصداق نفع رسانی است و می توان گفت امروز مساجد و حسینیه ها بار دیگر زنده شدند و علاوه بر محل عبادت خداوند، به رویکردهای اصلی خود که خدمت رسانی به مردم است، بازگشتند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه کارگاههای مختلف تولید ماسک در حسینیه ها و مساجد استان تشکیل شده که اینها یادآور روزگار دفاع مقدس است، افزود: آن زمان هم مردم با کمترین امکانات در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند؛ همکاری مردم در مبارزه با کرونا انسان را یاد دوران دفاع مقدس می اندازد.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه ملت ایران در آزمون کرونا خوش درخشیدند، گفت: این آزمون همه افراد را پای کار آوردند و همه از منافع خود گذشتند که بتوانند این ویروس را به شکلی مهار کنند.

انتهای پیام/ 99

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha