جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله عفیف نابلسی

حوزه/ آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان طی سخنانی به مناسبت روز قدس گفت: روز جهانی قدس، روز احساس عزّت، پیروزی و حمایت الهی است و در این روز موانع برای یاری فلسطین، قدس و فلسطینی ها کنار می رود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان طی سخنانی به مناسبت روز قدس گفت: روز جهانی قدس، روز احساس عزّت، پیروزی و حمایت الهی است و در این روز موانع برای یاری فلسطین، قدس و فلسطینی ها کنار می رود.

وی افزود: بدون شک آنچه امام خمینی بزرگ آن را بنیان نهاد، نیاز است که هر سال زنده گردد تا سیاست جدیدی را برای امت ترسیم کند تا با اهمیت هدف و چالش ها تناسب و هماهنگی پیدا کند. بر اساس آنچه امام خمینی ترسیم کرده، بر هر مسلمانی لازم است از عرصه رسانه ای، سیاسی و نظامی علیه استکبار استفاده کند تا تمامی اشغالگران را از فلسطین بیرون رانده و این سرزمین غصب شده را آزاد نماید.

آیت الله نابلسی با تأکید بر اینکه روز قدس باید به خاستگاه تغییر منطقه و جهان و به روز هدایت جوامعی که که از ظلم، بی عدالتی، استعمار و سلطه قدرت های شیطانی بر ثروت های بشر رنج می برند، تبدیل شود، اشاره کرد: بدون شک آمریکا و هم پیمانان آن با ابزار های فریبنده خود به دنبال تأثیر گذاشتن بر عزم و ایمان ملت های مسلمان است تا در دایره ذلّت و خواری باقی بماند، امّا روز قدس باید سِحر آنان را باطل کند و خون جدیدی را در رگ های امت بدمد و سطح مقابله را بالا ببرد؛ چرا که مقابله باید به قیام مستضعفین و نابودی مستکبران منتهی شود.

وی از خداوند متعال خواست غم و اندوه را از امت اسلامی  و بشریت دور کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha