جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قدس، خرمشهر دیگر می‌شود

حوزه/ طلاب حوزه علمیه خواهران کوثر خرمشهر در بیانیه‌ای، تأکید کردند: روز قدس روز ظلم‌ستیزی، روز قیام و مقاومت و روز حیات اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، طلاب مدرسه علمیه خواهران کوثر خرمشهر، در بیانیه‌ای بر لزوم گرامیداشت روز قدس و همچنین سالروز مقاومت سوم خرداد، تأکید کردند.

در ابتدای این بیانیه که با آیه ۴۰ سوره حج «اَلَّذِینَ أُخْرِجُوا مِنْ دِیارِهِمْ بِغَیْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ یَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَ لَوْ لا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوامِعُ وَ بِیَعٌ وَ صَلَواتٌ وَ مَساجِدُ یُذْکَرُ فِیهَا اسْمُ اللَّهِ کَثِیراً وَ لَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ» آغاز شده، آمده است؛ در روزگاری که تمام ابرقدرت‌های جهان تلاش داشتند تا فلسطین را در تاریخ به فراموشی بسپارند، اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی(ره) نقشه حرکت مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان را ترسیم نمود.

با گذشت بیش از چهل سال از صدور پیام تاریخی امام راحل (ره)، هرسال فریاد عدالت خواهان، قدرت و هیبت پوشالی استکبار و رژیم کودک کش اسراییل را درهم می‌شکند و لرزه بر ستون‌های موریانه خورده آن‌ها می‌اندازد.

شهادت سردار بین‌المللی مقاومت اسلامی، حاج قاسم سلیمانی، گواه بر حقانیت مسیر مبارزه با استکبار جهانی خصوصاً رژیم غاصب صهیونیستی و دولت‌های مرتجع و خائن منطقه است.

در سال جاری، بنابر شرایط خاصی که جهان را فراگرفته و از حضور در اجتماعات گسترده معذوریم اما باز هم بر سر عهد خود بوده و فضای مجازی را بر جنایتکاران زمان ناامن کرده و فریادهای خروشان و مشت‌های گره کرده خود را برسر و پیکر منحوس آن‌ها وارد می‌کنیم.

خون غلیان کرده‌ای که خمینی کبیر(ره) در رگ‌های تربیت‌یافتگان مکتب انقلاب اسلامی جاری کرده هرگز سرد نخواهد شد. به‌فضل الهی، امروز لشکر امام خامنه‌ای حفظه الله مرزهای جغرافیایی را درهم نوردیده و راه فتح قدس شریف را امتداد خط سرخ شهادت عاشورا معنا می‌کند.

در این راه تمام امید به جوانانی است که با عزمی راسخ، استکبار را با تمام امکانات و گروه‌های تکفیری سر تا پا مسلح گسیل شده به بلاد اسلامی، زمین‌گیر کرده‌اند و وعده صادق «فتح من الله ونصر قریب» را مجسم ساخته‌اند.

همچنین در ادامه این پیام آمده است؛ خیانت‌کاران به اسلام و مسلمین در هر زمان و مکانی بدانند رژیم زوال یافته اسراییل هیچ‌گاه در بلاد اسلامی به رسمیت شناخته نمی‌شود و جایی در قدس، قبله اول مسلمین ندارد.

به گفته سید مقاومت: (ما دولت که هیچ،قریه که هیچ،مزرعه که هیچ،حتی طویله‌ای به اسم اسراییل را هم به رسمیت نمی‌شناسیم!)

حوزه علمیه خواهران کوثر خرمشهر ضمن گرامی داشت روز جهانی قدس و سوم خرداد، سالروز حماسی فتح خرمشهر، درخواست نشر حداکثری بیانات امروز مقام عظمای ولایت در رابطه با روز جهانی قدس به زبانه‌ای زنده دنیا و در قالب‌های مختلف در فضای مجازی را داشته و از حضور ارزشمند مردم و جوانان غیور میهن اسلامی در انتشار پیام مکتب قدس خالصانه تشکر و قدرانی می‌کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha