سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رزمایش کمک مؤمنانه مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) وابسته به مدرسه علمیه حضرت زهرا (س) میبد

حوزه/ رئیس مجمع جهادگران استان قم از توزیع بسته‌های معیشتی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان خبر داد.

حمیدرضا طلوعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه بابیان این‌که گروه‌های جهادی در ۳ ماه گذشته روزهایی حساسی را سپری کردند، اظهار داشت: از اولین روزهای شیوع کرونا تاکنون گروه‌های جهادی در عرصه خدمت‌رسانی به مردم در همه زمینه ها وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی به بیماران در بیمارستان‌ها، کمک به کادر درمان و خدماتی بیمارستان‌ها، ضدعفونی کردن معابر و خیابان و حمایت و کمک‌رسانی به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا چه خانواده‌هایی که دچار بیماری بودند و چه خانواده‌هایی که براثر شیوع بیماری نیاز به حمایت‌های مادی داشتند، ازجمله اقدامات گروه‌های جهادی بود.

طلوعی تأکید کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان و بعد از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مؤمنانه همه گروه‌های جهادی در این زمینه فعالیت‌های خودشان را که از قبل شروع‌شده بود، با شتاب بیشتری ادامه دادند و کمک‌های بسیار خوبی نیز در این زمینه صورت گرفت.

وی افزود: به‌عنوان‌مثال تنها توسط جهادگران هیئت محبین اهل‌بیت (ع) و پایگاه امیرالمؤمنین (ع) مجموعاً ۹۰۰ بسته ارزاق تهیه، بسته‌بندی و توزیع شد.

رئیس مجمع جهادگران استان قم بیان داشت: این گروه‌ها در مرحله اول قبل از ماه مبارک رمضان ۱۵۰ بسته و در مرحله دوم که در شب‌های قدر بود ۴۰۰ بسته و در نهایت در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان ۳۵۰ بسته تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha