پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 902259
۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
خونین شهر

حوزه/ایمان راسخ داریم بنیان رژیم اشغالگر قدس از خانه عنکوت سست تر است و بحول و قوه الهی به نیابت از امام خمینی (ره) بنیانگذار بصیر روز قدس و سیدالشهدای مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی، مانند نماز در مسجد جامع خرمشهر در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، سپاه الغدیر یزد به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد ۶۱ بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه با گرامیداشت روز جهانی قدس آمده است: کدام مظلوم، مظلوم تر از مردم ستم دیده و زنان و کودکان فلسطین و کدام ظالم، وحشی تر از رژیم کودک کش صهیونیستی؟ و مگر نه این که اسلام دین مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم است؟ پس بی شک« روز قدس، روز اسلام است.»

 در ایام پایانی ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس و  سالروز فتح خرمشهر، ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و بزرگداشت یاد شهدای عملیات غرورآفرین بیت المقدس و سوم خرداد به ویژه شهدای گرانقدر استان یزد در این عملیات را گرامی می داریم.

سپاه الغدیر استان یزد به عنوان بخشی از جغرافیای وسیع اسلام بزرگ و بخشی از قدرت عظیم جهان اسلام اعلام می دارد: ضمن قطع امید از همه شعارها و ظاهرسازی های دنیای غرب و سازمانهای بین المللی و رد هرگونه حرکتی در جهت صلح و سازش؛اعتقاد داریم در تحقق آرمان آزادی قدس شریف باید همه امکانات مادی و معنوی عالم را بسیج نمود که تنها راه محو اسرائیل از صفحه روزگار مبارزه است.
این بیانیه تأکید کرده است: پاسداران و بسیجیان مجاهد این سپاه چون گذشته و بنا به دستور، در هر منطقه عملیاتی و درگیری احتمالی داخل یا خارج از کشور، مشتاقانه و مقتدرانه حاضر خواهند شد، لاکن با برافراشتن پرچم فلسطین در همه این عملیات ها با فراموش نکردن فلسطین بر این باور می مانیم؛ «مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است».

نابودی این غده سرطانی در کمتر از ۲۵ سال آینده ضمن اینکه سند اعتبار آن بیان الهی و صادق امام خامنه‌ای عزیز است؛ شرایط جدید جهانی و شکسته شدن هژمونی پوشالی آمریکا و زمینه‌های خروج این حامی تمام عیار رژیم اشغالگر قدس شاهدی بر آن است.

 لذا با روزشماری بر آن موعود، در تلاش همه جانبه برای سهیم شدن در این پیروزی بزرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و ایمان راسخ داریم بنیان رژیم اشغالگر قدس از خانه عنکوت سست تر است و بحول و قوه الهی به نیابت از امام خمینی (ره) بنیانگذار بصیر روز قدس و سیدالشهدای مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی، مانند نماز در مسجد جامع خرمشهر در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند. «سنصلی‌فی‌القدس».

انتهای پیام.۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha