پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله ناصری یزدی

حوزه/ آیت الله ناصری‌یزدی در پایان با بیان این‌که راه توسعه و سعادت با ولایت‌مداری روشن می شود، گفت: معرفی ابعاد مختلف ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان آنها را در مسیر پاسداری از خون شهدا قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، شب گذشته در مراسم بزرگداشت حماسه سوم خرداد که با حضور جمعی از خانواده شهدا و فرماندهان سپاه الغدیر برگزار شد، با اشاره به دستاوردهای جبهه مقاومت، اظهار کرد: توکل به خدا و تبیعت از دستورات دینی رمز موفیت جبهه مقاومت در برابر دشمنان است.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران  ۴۰ سال است که مورد هجمه و هدف توطئه‌های مختلف استکبار جهانی است، گفت: قدرت و مقاومت سرشار از ایمان و بصیرت سربازان ولایت توانسته تمام توطئه‌های شوم دشمنان دین و نظام اسلامی را خنثی کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، ادامه داد: سپهبد شهید قاسم سلیمانی از جمله تربیت شدگان مکتب اسلام ناب محمدی است.

آیت الله ناصری یزدی در ادامه ایستادگی بیش از پیش در برابر استکبار جهانی را یکی از مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی دانست و بیان کرد: ارزش‌های انقلابی و رهنمودهای امام خمینی(ره) باید ملاک عمل برای مبارزه با مستکبران قرار گیرد.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس، تصریح کرد: تبیین ارزش‌های انقلابی و اسلامی بین نسل جوان نقش مهمی در روشنگری جوانان ایفا می‌کند.

آیت الله ناصری‌یزدی در پایان با بیان این‌که راه توسعه و سعادت با ولایت‌مداری روشن می شود، گفت: معرفی ابعاد مختلف ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان آنها را در مسیر پاسداری از خون شهدا قرار می‌دهد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha