پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قریشی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: در اجرای طرح کمک‌های مومنانه بیانات راه‌گشای مقام معظم رهبری باعث حفظ روحیه کمک‌رسانی در بین مردم شد. و حضور پرشور مردم و مسئولین در طرح کمک‌های مومنانه نشان داد که قدرت ایمان در جمهوری اسلامی بی بدیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امروز در دیدار با سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان ضمن تقدیر از زحمات همه مردم و مسئولین در طرح مواسات و همدلی اظهار داشت: در آذربایجان‌غربی هماهنگی خوبی در بین مردم و ادارات و سازمان های متولی اجرای پویش مواسات و طرح کمک های مومنانه انجام گرفت و افراد نیازمند مورد حمایت قرار گرفتند.
 

وی ادامه داد: در اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه بیانات راه‌گشای مقام معظم رهبری باعث حفظ روحیه کمک‌رسانی در بین مردم شد. و حضور پرشور مردم و مسئولین در طرح کمک‌های مومنانه نشان داد که قدرت ایمان در جمهوری اسلامی بی بدیل است.
 

در ابتدای این دیدار پرویز فتاح به بیان مختصری از اقدامات بنیاد مستضعفان در زمان شیوع ویروس کرونا پرداخت و گفت: با موافقت مقام معظم رهبری توانستیم در این ایام با تمام توان خود به کمک‌رسانی اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا بپردازیم.

وی ادامه داد: در طرح همدلی بنیاد مستضعفین به اقشار مختلفی از جمله افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، مشاغل آسیب‌دیده از این بیماری، خانواده‌های زندانیان نیازمند و سایر اقشار آسیب‌دیده کمک‌رسانی گردید و این امر باعث افزایش اعتماد مردم به این بنیاد گردید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha