جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آزمایشگاه تست کرونا

حوزه/ حجت‌الاسلام پشم فروش گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای عملیات جهادی در مراکز ۱۶ ساعته تست کرونا، در دو شیفت ۸ ساعته نیروی متخصص و غیرمتخصص خواهر و برادر جذب می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، مسئول ستاد مقابله با بحران و انسجام گروه‌های تبلیغی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فراخوان جذب نیروی متخصص و غیرمتخصص خواهر و برادر برای انجام عملیات جهادی در مراکز تست کرونا، اظهارداشت: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای عملیات جهادی در مراکز ۱۶ ساعته تست کرونا، در دو شیفت ۸ ساعته نیروی متخصص و غیرمتخصص خواهر و برادر جذب می‌کند.

وی گفت: طی تماس صورت گرفته از سوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی، قرار بر آن شد تا فراخوان نیروهای جهادی ساکن اهواز برای کمک به کادر درمان در مراکز ١۶ ساعته تست کرونا دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام شود.

حجت‌الاسلام پشم فروش بابیان اینکه جذب نیرو از طریق بسیج طلاب و فراخوان عمومی اعلام شده است، خاطرنشان کرد: نیروهای جهادی در مراکز بهداشت برای غربالگری و خدمات حضور پیدا می‌کنند که پیش از آن، آموزش‌های لازم را خواهند دید.

مسئول ستاد مقابله با بحران و انسجام گروه‌های تبلیغی خوزستان، در پایان گفت: در مراکز بهداشت ۱۶ گانه اهواز حداقل برای هر شیفت ده نیروی جهادی نیاز است که داوطلبان جهت همکاری می توانند به آیدی eitaa.com/foad_mjd در پیام رسان ایتا، پیام دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدی IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
    0 0
    با سلام جناب آقای پشم فروش درخواست از نیروی غیر متخصص هم برای کمک به انجام تست کرونا کرده اند. ایشان واقعا نمی دانند که چنین کارهایی توسط فرد با تخصص پزشکی انجام می شود نه هر آدمی که از راه می رسد. مگه تست کرونا زدن وایتکس به خودرو است که یک طرف اون رو اسپری می کنند و یک طرف دیگر همینجور می ماند.