سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
امام ص۱

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، مقاومت و ایستادگی را عزت آفرین دانست نه دیپلماسی مذاکره، گفت: اگر آمریکا دست از پا خطا کند، منطقه را بر سرش خراب می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، اولین نشست اعضای ستاد هفته دفاع مقدس حوزه علمیه هرمزگان، سه شنبه ششم خرداد، با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد. 

 حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده، در این جلسه  ضمن یادآوری رشادت های طلاب در دفاع مقدس، گفت: روحانیت در دفاع مقدس مظلوم واقع شده است، لذا باید از رشادت های روحانیون گفته شود تا مردم بیشتر با فداکاری آنان آشنا شوند.


وی، آزادسازی خرمشهر را یک دستاورد علمی مهم در عرصه نظامی عنوان کرد و افزود: مقاومت به عنوان یک پدیده کلان در حوزه های سیاسی، اقتصادی ،فرهنگی، اجتماعی و نظامی است که می تواند بهترین اسلحه برای راهگشایی مشکلات جامعه باشد.


 امام جمعه بندرعباس خاطر نشان کرد: کشتی‌های نفتی اعزامی به ونزوئلا با عزت به مقصد رسیدند و حیاط خلوت آمریکا را در منطقه بر هم زدند و اگر آمریکا دست از پا خطا کند منطقه را بر سرش خراب خواهیم کرد. 

 وی افزود: کجا هستند ژنرال های نفتی که با دیپلماسی مذاکره به دنبال حل مشکلات جامعه بودند؛ زمانی شعار نیل تا فرات از اسرائیل سر داده می شد، اما بعد از مقاومت زمین در مقابل صلح و بعد آن زمین در مقابل امنیت و الان در حال حصارکشی دور خود هستند، این است دیپلماسی مقاومت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار) IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 0
    بلی « ان الله مع الصابرین» ضمناََ با مذاکراتی که صورت گرفت بر همان روشن شد که ایران اسلامی سر جنگ با کسی ندارد ، زور گو نیست اما ذلت و زور را نیز نمی پذیرد . اینک بهانه از هر یاوه گوئی که خواسته باشد بگوید چرا روش صلح و مذاکره در پیش نگیریم ؟ ، گرفته شد ه ، گر چه یاوه گویان نادان و دشمنان فاسد و مفسد امٌا زیرک شیطان صفت از تبلیغات خصمانه ی خود دست بر دار نخواهند بود .
  • محمد مهدی اسلامی (نام مستعار ) IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 0
    در مطلب پیشین ، بر «مگان» را سهواََ بر همان نوشته اه لطفاََ اصلاح بفرمائید . متشکرم .
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    بلا شک و لا تردید
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
    0 0
    حقا و انصافا