پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، با بیان اینکه ما نیز مثل مردم از وعده‌های مسئولین خسته شده‌ایم، گفت: سوءمدیریت عامل اصلی مشکلات غیزانیه است! مسئولان ۲۵ سال است وعده دوماهه آب‌رسانی به غیزانیه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در رابطه با مشکل کمبود آن شرب در منطقه غیزانیه اهواز، اظهارداشت: سوءمدیریت، عدم دلسوزی برخی از مسئولان و به تاخیرانداختن پروژه‌ها را عامل مشکلات اخیر برای آب شرب مردم غیزانیه در اهواز است.

وی ضمن حمایت از مطالبه به‌حق مردم از مسئولان، گفت: مطالبه قانونی، حق مردم است و ما از درخواست تأمین آب شرب که مطالبه‌ای حداقلی است، دفاع می‌کنیم و مسئولان با کار و تلاش بیشتر زمینه را برای خدای ناکرده عصیان، تمرد و اقدامات غیرقانونی و غیرقابل دفاع مهیا نکنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، مسأله قطعی آن در غیزانیه را یک مشکل مزمن و قدیمی خواند و بیان کرد: در طول سه دهه اخیر به‌طور مرتب ما این مشکل را از مسئولان ملی و محلی پیگیری کردیم اما به سرانجام نرسیده است؛ به طوری که هر دولتی که سر کار می‌آید وعده دو ماهه برای حل آن می‌دهد اما هیچ‌گاه محقق نشده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری تأکید کرد: ضروری است که وزارت نفت برای حل مشکل این منطقه نفت‌خیز ورود کند؛ چراکه حل مشکل غیزانیه به بودجه کلانی نیاز ندارد و انتظار مردم از وزارت نفت با توجه به فراوانی چاه‌های نفت کمک شایسته و عمل به خدمات اجتماعی آن است. برای مردم قابل تحمل نیست که وزارت نفت کمک شایانی نکند.

وی با اشاره به وعده ماهه مسئولان، گفت: مسئولان این بار به وعده سه تا دو هفته‌ای برای تأمین آب شرب این منطقه داده‌اند و انتظار داریم حتماً به آن عمل کنند؛ زیرا به تاخیرانداختن پروژه‌ها موجب اقدامات غیرقابل دفاع مردم می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان تصریح کرد: برخی از مسئولان در آبفا و بخشداری زحمت می‌کشند اما سهل‌انگاری برخی از مدیران رده بالا و عدم جدیت برخی از آنها، باعث کارهای غیر حساب شده در میان برخی از مردم شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha