جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بقاع متبرکه

حوزه/ حجت الاسلام عرفانی از بازگشایی صحن‌های امامزادگان استان سمنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: صحن‌های امامزادگان روزانه یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل از غروب آفتاب به روی زائران باز است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام روح الله عرفانی، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه از حدود سه ماه پیش درب‌های بقاع متبرکه و امامزادگان استان سمنان برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا بسته شده بود، اظهار داشت: در حال حاضر قسمتی از فعالیت مجدد این اماکن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سرگرفته شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشت فردی و پروتکل‌های بهداشتی تصریح کرد: تمامی زائران برای حفظ سلامت ملزم به استفاده از ماسک، مهر شخصی و چادر نماز ویژه بانوان هستند و رعایت بهداشت فردی نیز لازم‌الاجرا است.

وی با تأکید براینکه برای حفظ سلامتی مردم بقاع متبرکه وامام زادگان  به صورت روزانه توسط خادمین این اماکن مقدس شستشو وضدعفونی خواهند شد، افزود: توصیه عمل به پروتکل‌های بهداشتی با هدف حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع بیماری است.

حجت الاسلام عرفانی  با بیان اینکه زائران می‌توانند با حضور در صحن‌ها زیارت خود را انجام دهند، خاطرنشان کرد: مردم در رعایت فاصله اجتماعی در صحن و پروتکل های بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha