جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سفر مدیر حوزه علمیه خوزستان به ماهشهر

حوزه/ مرکز علمی-مهارتی شهرستان ماهشهر، در راستای تقویت کار ویژه‌های روحانیت این شهرستان در آینده‌ای نزدیک، راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، به همراه حجج‌اسلام موسوی زاده، معاون آموزش و آل عامر، مسئول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت خوزستان، در ادامه روند بازدید از مدارس علمیه استان، به شهرستان ماهشهر رفت و با امام جمعه و مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست، پیرامون چشم‌انداز حوزه علمیه و لزوم تدوین برنامه یک‌ساله و پنج‌ساله ویژه شهرستان ماهشهر در افق چشم‌انداز ۱۴۱۴، بحث و تبادل‌نظر شده و معین گردید تا انتهای خرداد ماه جاری برنامه یک‌ساله و ۵ساله ویژه شهرستان ماهشهر زیر نظر امام جمعه و مدیریت حجت‌الاسلام خوشبین، به دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی مدیریت حوزه علمیه خوزستان ارسال شود.

در ادامه نیز، کار ویژه‌های روحانیت از سوی حجت‌الاسلام آل عامر تبیین و پس از آن نیز، حجت‌الاسلام غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر تصریح کرد که لازم است برخی از کار ویژه‌ها به طور خاص در ماهشهر راه‌اندازی شوند.

همچنین راه‌اندازی مرکز علمی-مهارتی ویژه طلاب سطح ۲ که قرار است به صورت تخصصی در کار ویژه‌های روحانیت شهرستان ماهشهر فعال شوند، از دیگر مسائل و مصوبات این جلسه بود.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه، حجت‌الاسلام خوشبین، مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) ماهشهر، گزارش جامعی از اقدامات حوزویان این شهرستان در جریان مبارزه با ویروس کرونا و خدمات اجتماعی به مردم مناطق محروم، بیان کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha