جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شفق

حوزه/قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ،مردمی قرآن و عترت استان یزد گفت: بیش از ۱۳ هزار نفر از سراسر کشور در مسابقه مجازی قرآنی «شفق»با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و دفتر فرهنگ شهید آیت الله صدوقی(ره)شرکت کردند و برندگان نهایی بزودی اعلام می شوند.

محمد شایق، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد اظهارکرد: مسابقه قرآنی شفق با همکاری اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان یزد و اتحادیه قرآنی استان  به صورت رایگان در ۳۰ شماره به تعداد ۳۰ جزء قرآن از شب اول ماه مبارک رمضان در اپلیکیشن «افق» به صورت مجازی و آنلاین  تا پایان ماه مبارک رمضان برگزارشد.

وی افزود: هدف اصلی برگزاری این طرح ترویج فرهنگ قرآنی بوده است و همانطور که از نام مسابقه بر می‌آید هدف این مسابقه سوق دادن مردم به سوی شناخت فرهنگ قرآنی(شفق) و تأمل بیشتر مردم در معانی قرآن هست.

قائم مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی، مردمی قرآن و عترت استان یزد ادامه‌داد: الحمدلله توانستیم به هدف مدنظر دست پیدا کنیم و بیش از ۱۳ هزار کاربر در مسابقات شفق شرکت کردند.

شایق تصریح کرد: در این مسابقه محتوا مدنظر برای پاسخگویی به سئوالات مسابقه به همراه فایل صوتی آن در اپلیکیشن قرارداده شد و شرکت‌کنندگان قبل از شروع مسابقه ترجمه آیات منتخب همان جزء را مطالعه  می کردند و سپس سئوالات را پاسخ می دادند.

وی بیان‌کرد: بعد از اتمام مهلت هر مسابقه  در هر شب به ۱۱۴ نفر از کسانی که به حداقل هشت سوال از مجموع ۱۰ سئوال تستی را پاسخ صحیح می دادند و به تناسب صحت پاسخ ها از ۴۰ هزار ریال تا ۵۰ هزار ریال، کیف پولشان شارژ شد که حداکثر تا پایان خردادماه جمع مبالغ اهدایی به صورت نقدی به حسابشان واریز خواهد شد.

این گزارش می افزاید: شرکت کنندگان از سراسر کشور در این مسابقه با دانلود اپلیکیشن افق می توانستند به راحتی و هر شب در مسابقه مربوط به همان شب شرکت کنند و این اپلیکیشن همچنان برای مسابقات بعدی در استان یزد فعال خواهد بود.

این مسابقه با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، اتحادیه قرآنی و دفتر فرهنگ آیت الله شهید صدوقی(ره) برگزار شد و هر شب علاوه بر اهدای ۱۱۴ جایزه به قید قرعه، بزودی به ۱۱۴ نفر از کسانی که در ۲۰ مسابقه جواب صحیح را داده اند از سوی دفتر فرهنگ شهید صدوقی(ره)به قید قرعه مبلغ یک میلیون تومان اهدا می شود.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha