سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین شهیدی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی انتخاب دکتر محمد باقر قالیباف از سوی نمایندگان منتخب ملت به عنوان «رئیس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی انتخاب دکتر محمد باقر قالیباف از سوی نمایندگان منتخب ملت به عنوان «رئیس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام‌ سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف

رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

سلامٌ علیکم

انتخاب شایسته جنابعالی از سوی نمایندگان منتخب ملت به عنوان «رئیس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی تردید این انتخاب حاصل سال‌ها دانش، تلاش مستمر و تجارب ارزشمندتان در عرصه‌های مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدس می‌باشد.

امید آنکه در مجلس یازدهم شاهد اقدامات مؤثری در جهت تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت به ملت شریف ایران و به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران به عنوان «ولی نعمتان نظام اسلامی» باشیم. بی تردید تعامل و همکاری مناسب میان مجلس و بنیاد شهید و امور ایثارگران در احقاق حقوق جامعه ایثارگری به تکریم این عزیزان فداکار منجر خواهد شد.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی و نمایندگان محترم ملت در مجلس یازدهم را مسألت می‌نمایم.

سید محمد علی شهیدی

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی دهدار جانبازجنگ ت IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
    0 0
    عمرجانبازان وایثارگرن درحال تمام شدن است پس کی میخواهید تبدیل وضعیت از پیمانکاری به رسمی را انجام دهید