پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
العتبة العلوية تجيب على أسئلة الزائرين من خلال عدد من المحطات الاستفتائية

حوزه/ بخش امور دینی آستان مقدس علوی برای پاسخگویی به سؤالات شرعی زائران حرم حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) در رواق های صحن علوی ایستگاه هایی را برپا کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، بخش امور دینی آستان مقدس علوی برای پاسخگویی به سؤالات شرعی زائران حرم حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) در رواق های صحن علوی ایستگاه هایی را برپا کرد.

رسول الغرابی مسئول بخش امور دینی گفت: ایستگاه هایی را برای پاسخگویی به مسائل شرعی در داخل صحن مطهر علوی و رواق حضرت ابوطالب (ع) برپا کردیم که طلاب علوم دینی با حضور در این ایستگاه ها از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب به سؤالات فقهی، اعتقادی و اخلاقی زائران حرم حضرت امیرالمؤمنین (ع) پاسخ می دهند.

وی ادامه داد: در همین راستا به تمامی توصیه های پیشگیرانه که از سوی نهاد های بهداشتی پایبند هستیم و آن را اجرایی می کنیم. علی رغم اینکه جهان به خاطر شیوع ویروس کرونا در شرایط سخت بهداشتی به سر می برد، بخش امور دینی به ارائه خدمات بهداشتی به زائران حرم امام علی (ع) ادامه می دهد.

شایان ذکر است که شعبه آموزش و ارشاد دینی آستان مقدس علوی در ایام ماه مبارک رمضان در داخل و خارج صحن مقدس علوی، ایستگاه های پاسخگویی به سؤالات شرعی زائران برپا کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha