سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
راه‌اندازی واحد رسانه‌ای الأمیر

حوزه/ واحد رسانه‌ای الأمیر، با هدف ترویج معارف شیعی در سطح کشورهای عربی و حاشیه خلیج‌فارس، در مدرسه علمیه الغدیر اهواز افتتاح شد.

حجت‌الاسلام مصطفی فرطوسی، مسئول واحد رسانه مدرسه علمیه الغدیر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی واحد رسانه در این مدرسه، اظهارداشت: در سال جاری، با توجه به مسأله کرونا و روی آوردن حوزه‌های علمیه به فضای مجازی و بهره‌گیری از قابلیت‌های گسترده آن، واحدی را در مدرسه علمیه الغدیر با عنوان «الأمیر» راه‌اندازی کردیم تا بتوانیم معارف ناب شیعی را از این طریق به جهان اسلام مخابره کنیم.

وی، یکی از بخش‌های این واحد را پایگاه اینترنتی مدرسه علمیه الغدیر اعلام کرد و گفت: این پایگاه که چندی پیش با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، مؤسس مدرسه علمیه الغدیر و عضو مجلس خبرگان رهبری رونمایی شد، هم‌اکنون به نشانی www.howzehalghadir.com در دسترس عموم مردم و طلاب می‌باشد.

مسئول واحد رسانه مدرسه علمیه الغدیر اهواز، چشم‌انداز و جامعه هدف واحد رسانه‌ای «الأمیر» را ترویج معارف شیعی در سطح کشورهای عربی و حاشیه خلیج‌فارس عنوان کرد و افزود: امیدواریم با توسعه روند فعالیت های رسانه‌ای به‌ویژه در بخش تحقیق و پژوهش، اثرگذاری مطلوبی در سطح بین‌الملل داشته باشیم.

حجت‌الاسلام فرطوسی، در پایان اظهارداشت: بخش‌های دیگری نیز در واحد رسانه‌ای همچون ورود در شبکه‌های اجتماعی با تولید کلیپ‌های فرهنگی-مذهبی تعبیه‌شده که إن‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک، خروجی آن از طریق پایگاه اینترنتی مدرسه، قابل مشاهده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha