سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
محموله تانکرهای آب شیری

حوزه/ حجت‌الاسلام ذوالفقاری، با اشاره به ارسال تانکرهای آب شیرین برای منطقه غیزانیه، گفت: گروه‌های جهادی و حلقات صالحین با تهیه آب معدنی برای مصرف آشامیدنی روزانه مردم و ارسال تانکرهای آب برای شست‌وشو و دام به‌طور موقت، مشکل کمبود آب در آن مناطق را حل کرده‌اند.

حجت‌الاسلام علیرضا ذوالفقاری، مسئول قرارگاه خدمت‌رسانی بقیة‌الله(عج)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اقدامات حلقات صالحین اهواز برای کمک به مردم غیزانیه، اظهارداشت: پس از گله‌مندی مردم منطقه غیزانیه، برخی از گروه‌ها و حلقات صالحین مساجد اهواز، فعالیت های جهادی خود را آغاز کرده و ضمن جمع‌آوری مبالغی از سوی خیرین و عموم مردم، تلاش کردند تا معضل آب‌رسانی در آن منطقه را به‌طور موقت حل کنند.

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی و حلقات صالحین با تهیه آب معدنی برای مصرف آشامیدنی روزانه مردم و ارسال تانکرهای آب برای شست‌وشو و دام به‌طور موقت، مشکل کمبود آب در آن مناطق را حل کرده‌اند.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری، ضمن تقدیر از اقدام جهادی حلقات صالحین، گفت: این کمک‌ها تا حل مشکل غیزانیه که مسئولین وعده چندهفته‌ای داده‌اند، ادامه خواهد داشت.

مسئول قرارگاه خدمت‌رسانی بقیة‌الله(عج)، در پایان اظهارداشت: هم‌میهنان گرامی جهت مشارکت در امر توزیع آب برای مردم غیزانیه می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۶۲۷۳۸۱۱۱۰۰۷۶۳۱۷۳ متعلق به قرارگاه سازندگی خدمت‌رسانی بقیة‌الله(عج) واریز نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha