سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
 حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور-مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با اشاره به اعمال فشار صاحبان پول و قدرت به برخی از منتخبان مردم در مجلس، گفت: یقیناً نمایندگانی که بخواهند در راه صیانت از مصالح ملی ثابت‌قدم بمانند، ممکن است با فشار صاحبان پول و قدرت که منافعشان در تعارض با ملت ایران است، مواجه شوند و حتی تهدید به مرگ هم شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در رابطه با رد اعتبارنامه ۳ نفر از نمایندگان مجلس و اعمال فشار صاحبان پول و قدرت بر دیگر منتخبان خانه ملت، اظهارداشت: از نمایندگان مجلس یازدهم تقاضا می‌کنم که پای ارزش‌های انقلاب، آرمان امام و شهدا و برنامه‌های ولی امر مسلمین جهان به‌عنوان سند بالادستی نظام اسلامی محکم بایستند و با استقامت بر آن‌ها، تا شهادت پیش روند.

یقیناً نمایندگانی که بخواهند در این جایگاه ثابت‌قدم بمانند، ممکن است با فشار صاحبان پول و قدرت که منافعشان در تعارض با ملت ایران است، مواجه شوند و حتی تهدید به مرگ هم شوند، اما باید محکم‌تر از گذشته در مسیر خدمت به جامعه و نظام اسلامی راست‌قامت بایستند و چه‌بسا به افتخار بزرگی چون شهادت هم دست یابند.

اما اگر خدایی ناکرده نماینده‌ای در راه صیانت از مصالح نظام و امت اسلامی، عقب بنشیند، خداوند آن‌ها را هم در دنیا و هم در آخرت خوار و ذلیل خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha