جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
WhatsApp Image 2020-05-27 at 4.48.24 AM.jpeg

حوزه/ مدرسه علمیه الغدیر اهواز، به‌عنوان مدرسه تخصصی قرآن کریم در استان خوزستان، برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰، طلبه جذب می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، مدرسه علمیه الغدیر اهواز، به‌عنوان مدرسه تخصصی قرآنی در استان خوزستان زیر نظر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ داوطلب می‌پذیرد.

بر این اساس، علاقه‌مندان جهت تحصیل در مدارس علمیه می‌توانند به پایگاه اینترنتی پذیرش حوزه‌های علمیه paziresh.ismc.ir مراجعه کنند. همچنین شماره‌های ۰۶۱۳۵۷۱۸۴۱۹ و ۰۹۳۹۴۶۶۱۱۴۵ جهت پاسخ‌گویی به سؤالات داوطلبین معرفی شده است.

قابل ذکر است، برخی از مزایا تحصیل در مدرسه علمیه قرآنی الغدیر اهواز، «تدریس به زبان عربی»، «استفاده از فضای علمی تهذیبی»، «استفاده از اساتید برجسته کشوری»، «مطالعه یک دوره تفسیر کامل قرآن کریم» و «حفظ قرآن کریم هم‌زمان با تدریس دروس» می‌باشد.

همچنین بنا به گفته مسئول واحد رسانه‌ای مدرسه علمیه الغدیر، داوطلبین پس از ثبت‌نام در سامانه اصلی پذیرش، لازم است که در سایت اینترنتی مدرسه علمیه الغدیر به نشانی howzehalghadir.com نیز ثبت‌نام کنند.

لازم به ذکر است طلاب پذیرش‌شده در مدرسه علمیه الغدیر، علاوه بر آموزش دروس حوزوی، به‌صورت تخصصی حفظ قرآن، قرائت و تفسیر قرآن کریم را نیز فرا می‌گیرند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha